[verhaal] Samoerai, the Free Stallion

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonie

Re: [verhaal] Samoerai, the Free Stallion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:53

ik meld me ook als fan

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 11:02

joehoe
#11 = Moonie
leeft de rest ook nog? of is Moonie de enigste die t leest....?!

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 16:13

Ik blijf het in ieder geval wel volgen, meer meer .

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:24

meeeeeeeeeeeeeeeeeer je stopt iedere keer op spannende stukjes hahaaha das gemeen

Anneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 21:56

ik wil meer, ik wil meer, ik wil meer, ik wil meer, .... Jah kwas ff ni meer op bokt geweest. Maar ik ben helemaal bijgelezen en ik wil meer!!!!!

#6 meldt zich

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 23:16

sorry ik ws op weekend! goede stukjes! dat laatste stuk

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 00:17

leuk verhaal! meld me oOk als fan

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 13:55

Loenz meld zich nouwww ga nou verdeeeeeeeeeeer

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 18:20

volgende stukje gaat ie verder, ik stop altijd op spannende stukjes! maar nu word t heel zielig

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 18:29

Ik bleef me verzetten, en Him ook. Ik wilde niet mee! Ik wilde naar de kudde, mijn kudde! Ik bleef bokken en steigeren, en bleef me verzetten tegen het ding. Maar hoe meer ik probeerde er vanaf te komen, hoe strakker het ging staan. Het deed pijn. De wezens waren sterker dan ik en Him waren, maar we bleven ons verzetten. Ze trokken ons het bos in, nog één keer kreeg ik de kans om te kijken. ik zag de overkant van de kloof, en mijn kudde. Ik liet een schel gehinnik horen. Ik wilde niet mee! Ik wilde naar de kudde! Mijn moeder antwoordde terug met een gehinnik. Ze liep onrustig langs de rand van de kloof, heen en weer. Maar ik werd meegetrokken door de wezens, het bos in. Ze kon me niet meer zien, maar ze bleef hinniken, en ik antwoordde terug. niks kon Him en mij nog redden. Alleen een groot wonder. We bleven protesteren tegen de wezens en het rare ding. Maar het hielp niet. Steeds verder liepen we het bos in, al protesterend. Maar onze kracht raakte op. Na een halve dag geprotesteerd te hebben, liepen we gewillig mee. Het rare ding deed pijn in mijn nek, en ik kreeg dorst. Regelmatig trok ik uit alle macht terug. in de hoop dat het ding mij losliet, zodat ik terug kon naar de kudde. Naar mijn moeder. Maar het hielp niks.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:36

ai wat erg dat ze gevangen zijn zeg hoop dat het goed af loopt en dat ze op de een of ander manier terug naar de kudde kunne

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:43

boehoe en ik dacht nog wel dat zijn mama hem zou komen redde
of zo

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:06

Echt zielig voor him en sam*hoopt op een wonder*

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:28

Nouw wheee ze mogen niet foetsie

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 21:51

whahaha, dit is pas t begin van t verhaal....
komt nog een heeeeeeel lang stuk, wat denke jullie dan, dat mama ze komt redden, en dan is t afgelope, dat is ook nie leuk he

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:25

WEL

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:36

nou!
arme samoerai en arme him!
meer!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 21:59

jahjah, er komt meer! en ik vind t zelf een btje saai als t zo'n kort verhaal is
en het is ook niet errug leuk als t altijd goed afloopt....*ja het loopt hier uiteindelijk wel goed af hoor *

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 13:07

na drie lange dagen tegenwerken, waren Him en ik zo uitgeput, dat ze ons voort moesten trekken. we kregen net genoeg te drinken om nog een beetje te kunnen lopen, maar omdat we bleven tegenstribbelen lukte dat niet helemaal. na die drie dagen zagen we een hek, wel honderden kilometers lang! voor ons lag een soort poort, ook weer met een hek, die open en dicht kon. we stonden voor het hek, een paar mannen deden het hek open, en we liepen naar binnen. achter ons deden de mannen het hek weer dicht. ik wist het nu zeker, ik was m'n leven kwijt. alles wat veel voor me betekende was nu weg. binnen in de hekken waren ook weer hekken, met allemaal apparte stukjes land, met paarden erin. tussen al die stukjes land lag een pad, waar wij overheen liepen. alle paarden die op de stukjes land stonden, keken ons aan. Him en ik liepen helemaal naar het einde, daar stonden kleine gebouwtjes met in sommige paarden. wij werden ook in zo'n gebouwtje gezet. we kregen een volle emmer met water, waar we gelijk gulzig uit dronken. ook kregen we een dikke plak hooi. we waren alletwee moe, dus dutte na een paar minuutjes in.

denk nou niet dat dit van spirit is, want diegene die een cowboy ranch kennen, weten hoe dit er uit ziet het zijn geen hoge hekken dat je de buitenwereld niet ziet. het zijn gewoon van die stevige hekken van 1.5 m. hoog, cowboy hekken noem ik ze altijd

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:59

jippie weer een stukje
is weer een goed stuk joh

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 16:23

jeuj weer een stuk!
MEER MEER MEER!!

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 18:11

leuk stukje:D meer,meer,meer;)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 20:16

een lang stuk!

Een luid geluid maakte mij en Him wakker. We keken allebei nieuwsgierig naar elkaar, en stonden toen op om over de staldeur heen te kijken. Een hele grote groep rare dieren maakte een hels kabaal! Ze waren groot, en heel lelijk! Sommige waren wit, andere bruin, en er zaten ook een paar bonte en zwarte tussen. Ze hadden stevige hoorns op hun kop, die niet al te groot waren, maar er wel gevaarlijk uit zagen. Ze liepen met een hele kudde over het weggetje waar wij de dag daarvoor over heen hadden gelopen. Him en ik bleven bewonderend kijken. na een uurtje waren ze allemaal weg, en Him en ik waren het ook zat. We liepen wat rond in het gebouwtje, dat door de vreemde wezens die ons meenamen ‘stal’ werd genoemd. Opeens werd de staldeur open gedaan. Drie vreemde wezens kwamen naar ons toe, en Him en ik doken in een hoekje. Him achter mij. Ze pakte mijn hoofd, en deden er een raar ding omheen, dat over mijn neus en mijn oren zat. Het was van hetzelfde spul waarmee ze ons hadden gevangen. Na mij pakte ze Him zijn hoofd, en deden ze precies hetzelfde. Het voelde raar aan, en het kriebelde. Ze pakte ons eraan vast, en brachten ons naar een afgezet stukje land. Er stonden nog meer paarden, die allemaal ook zo’n raar ding om hun hoofd hadden. Ze lieten ons los in het landje, en het eerste wat ik en Him deden was rare bokkensprongen maken van blijdschap. Eindelijk, ze hadden ons los gelaten! We hadden dan nog wel zo’n raar ding om ons hoofd, maar dat kon onze blijdschap niet bederven! Opeens stopte Him met bokken. Ik stopte ook. Hij keek niet naar mij, maar naar de paarden. Ik liep naar Him toe, en samen keken we naar de paarden. ‘wat is er Him?’ fluisterde ik naar hem. ‘ze kijken zo naar ons’ zei hij zachtjes terug. ik stond verbaasd te kijken, stopte hij nou met blij zijn omdat ze naar ons keken? Ik snapte het niet. ‘waarom zou het ons wat uitmaken dat ze naar ons kijken?’ ik was benieuwd naar zijn reden. Him zuchtte. ‘zie je dat zwarte paard achteraan? De grootste van allemaal’ ik knikte, ik zag hem inderdaad. Het was een grote zwarte hengst. Een soort Clo in het groot. Clo, ja, ik miste hem, net zoals de rest! ‘wat is er met die hengst?’ ik wist niet waar hij het over had. ‘hij is de baas hier, maar niet bepaald vriendelijk. Hij heeft maar een klein hart, dat geen gevoel heeft. Zie je zijn ogen? Hij heeft een zwaar leven achter de rug, hij is niet goed, hij heeft een kwaad geweten. Een soort duivel.’ Terwijl Him dit zei, bleef ik naar de hengst kijken. hij zag er inderdaad niet erg aardig uit! Hij liep van de ene kant van de wei, naar de andere kant. Zo door de kudde paarden door. Alle paarden deinsden achteruit als hij maar iets in de buurt kwam. Hij liep er ijdel en groot doorheen, als een koning. Hij zag er mooi uit, en was het puntje van perfectie. Opeens keek hij ook naar ons. Him en ik schrokken achteruit van het zien van zijn ogen.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:31

oei dreigend stukje dat laaste zeker met die hengst

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 20:59

hehe jah echt wel! =P