Haha wat goed dat je je dat zo herinneren kan. Van mijn eerste les weet ik alleen nog op wie, met wie, waar en hoe oud ik was (2 jaar ouder dan jou ) en verder weet ik dus echt niet meer hoe het ging he! knap dat je dat nog weet hoor. Leuk om te lezen, schrijf maar gauw verder!
Een weekje daarna, op Zaterdag mocht ik in de groep. ik kreeg nu les van een ander. Ik mocht zo als belooft op die dikke, maar lieve fjord Bugs Bunny. Vandaag mochten we voor het eerst galloperen! Jippi.. Eerst aan zo'n lijn.. ze vroegen of ik aan de longeerlijn wou.. ik dacht dat er dan elke dag iemand kwam logeren, met een paard en dan zou ik aan de lijn gaan om te leren paardrijden. en dat wou ik wel! Maar toen zeiden ze dat het een lange lijn was. Ik ging als eerste.. op bunny Woesjj.. daar ging ik! SUPER COOWLL vond ik dat! ( al wist ik nog niet wat het betekende!) Toen mocht ik los galloperen.. ze zeiden dat bunny daar zin in had! Waarin?? vroeg ik.. Maar ze andwoorden niet.. Ze stonden met z'n allen langs de kant te kijken.. oma, opa was ook gekomen.. zamen met mijn vader. Mama, en de ouders van de andere meisjes..
Daar ging ik.. Woow.. wat ging hij op eens snel! WAAAAAAAAAAA riep ik.. Daar ging hij.. oortjes vooruit.. en snel! ze moesten allemaal aan de kant lachen.. Ik moest huilen.. dat ging veel te snel! snikte ik.. ik hoorde dat ik in de midden galop was.. dat was nog sneller dan de gewone galop..
vind het echt shattig wij hebben ook van die kindjes op de manege ze willen allemaal in galop maar als ze dan in galop gaan dan moeten ze tog wel huilen
Whahaha stel verslaafde hiero: Meeeer, ik wil meer, we want more, meer lezen, komt er meer?! whaha die gaan nog afkickverschijnselen krijgen wanneer het verhaal ten einde is