[Verhaal] Dagboek van een Blondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Natrick

Re: [Verhaal] Dagboek van een Blondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 12:50

whaaaaa echt zo grappig! lig dubbel hier

*wil meer*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:54

Verder volgens Nicky.
Likkend aan een mega groot ijsje (want wij krijgen hem altijd extra groot, denken ze soms dat ze slim zijn, dat blondjes daarmee om kunnen gaan..?) lopen we even later verder. Voor de Gucci winkel staat een jongen met een enquete ding. Daar heb ik dus echt een paasei aan.... Maar die jongen is zo slecht nog niet, volgens Suus dan. Als ik probeer mijn doel (de Gucci winkel!) te bereiken, geeft Suus hem een diepzinnige blik. Mjum, hij is inderdaad niet lelijk! Hij hapt gelijk en laat haar dr adres invullen op een briefje. En telefoon nummer en.. bankrekening? Hij belooft haar een proefpakket..... van wat? Geen idee, het kan ons ook niets schelen, doh. "Vinden jullie het erg als ik jullie persoonlijk bel om te vragen hoe het is bevallen..?" zegt hij lachend, en ik zeg natuurlijk gelijk nee. "Maarree...waar gaat het hier eigenlijk om?" wat een slimme opmerking van Suus Haha!
De jongen schatert het uit. "Dat is iets wat je als eerste moet vragen!" roept hij, (terwijl de hele straat meegeniet) "ik beloof, het is echt iets voor jullie, en ik wil het ook wel samen met jullie uitproberen. Met jullie tegelijk bedoel ik." Ik trek 1 wenkbrauw op, en stuur hem een vuile blik. Dat betekent dat hij heel gauw moet ophouden met zo DOM te doen... or else.

Als we eeeeeindelijk mijn favo winkel ingaan, weten we nog niet waar mijn sletvriendin zich op heeft geaboneerd. één ding weet ik wel, die gozer komt ons huis niet in, wat n eikel!

Drie dagen later liggen we in ons roze hemelbed als ik de deurbel hoor.
"Fuçk!!" roep ik, en pak mijn hartjes badjas.
Als eerst ren ik naar de spiegel en borstel mijn haar, terwijl de deurbel nog 10 keer gaat. "JAAAA JOH!" roep ik ge ergerd en terwijl ik naar de trap ren ga ik keihard op mn bek. Gelukkig niet van de trap af!
Ik ruk de deur open en raad eens wie daar voor mn neus staat....
Inmiddels staat Suus ook naast me, de eikel aan te gapen die ons een condoompakket heeft aangesmeerd.
"potverdikkeme" zegt Suus.
"En nou dacht je zeker dat je mee naar binnen mocht?" zeg ik, terwijl ik het pakket liefdevol in ontvangst neem."Mooi niet, wij zijn zometeen druk met...even.. iets.. uitproberen" zegt Suus er achter aan. "En bovendien komt er zo.....iemand." zeg ik zwoel.
"doei!" roept Suus, en doet de deur dicht. Had ie maar normaal moeten doen!

Ik duik ons bed weer in. "Het is 8 uur, hoe dúrft die gozer zo vroeg aan de deur te komen" zeg ik, en gelijk erna val ik in slaap en droom over.... jaaaa.....

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:14

Whahaha.
Het blijft melig Lachen

Vlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:18

OMG!
I want more!!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 15:01

*heeft net gelezen.

Gewéldig Haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:01

leuk Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:40

ghehehhe
Ik weel meeer Tong uitsteken

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:43

Meer Tong uitsteken

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:27

*Vervolg volgens Suus*

"wat moeten we daar nou mee" zucht Nicky, "jaaaa dat weet ik wel! Zullen we Pizza bestellen" Knipoog vraag ik waarop Nicky meteen naar de telefoon rent en het nummer intoetst(kent ze onderhand uit d`r hoofd). "ja spreek ik met Antonio??" vraagt ze heel verleidelijk. "Mooi jou wil ik euh ik bedoel ja die pizza ja" en even later komt ze met een bigsmile terug. "jaaa hij komt haha" zegt ze, "Leuk, en ik dan??" "Jij mag erna" waarop ik weer antwoord: "Nee, hij is altijd zo snel moe, vooral na jou" Nicky zegt verbaasd: "ow maar dan bel je toch die ene gozer van laatst" Slim idee, niks voor Nicky.
Natuurlijk kan ik dan dat nummer niet meer vinden en blijkt dat Nicky hem heeft(hoe komt zij daar aan??) Als ik hem bel neemt hij snel op: "Met Stefan(handig, nu weet ik z`n naam ook weer)"
"heeej lekker ding, ik ben dat blondje van laatst, remember me?? Zin om langs te komen, ik heb een verassing voor je het enige wat erop volgt is: "waar woon je?"
Nicky en ik maken ons snel klaar, welke kleren moeten we aan?!?! "Who cares, het gaat toch snel weer uit" zegt Nicky.
Dan gaat de bel en staat daar de pizzajongen, Nicky sleurt hem mee naar haar hol en neemt de helft van haar pakketje mee. Als weer de bel gaat staat daar...Stefan(toch?) "My Turn" roep ik en neem hem mee naar boven.
Als we klaar zijn denken die gozers vast dat ze nog wat te drinken krijgen "wrong!!" roept Nicky "en nou wegwezen"
"Goed en nu moeten we even over de uitslag praten" zeg ik serieus tegen Nicky waarop ze helemaal rood word: "Welke uitslag??" "Dat pakketje misschien, doh!" "owja, welke?"
Ik ga maar ff wat drinken halen en laat het ff bezinken bij haar, als ik terug kom zegt ze: "Wat vond jij nou van dat euh pakketje??" (ggrrrr)

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:45

hahaha dit is echt geweldig. Meer meer meer Haha!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 22:05

En ik moet morgen met jullie weg he?
OMG!

Oke meer Haha!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:26

Idd meer Tong uitsteken

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:10

Whahaha *LOL*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:30

haha Sammiej daar zou ik nog eens even goed over nadenken Knipoog

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:40

idd whahah Knipoog

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:20

Nicky&Suusie, jullie drank staat nog hier Knipoog
Ennu wel even verslagje doen van gisteravond he!! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:22

Haha ja zeker...! Ja we kwamen erachter toen ik op de bank zat bij adrie, beschuit met aardbeien te eten hahaha Haha! Als je nou weer hierheen komt moet je t maar eff meenemen!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:47

die 2 flesjes zijn van m`n ma whahah Tong uitsteken

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:39

*OMG
hahahaha..!!

meer Lachen

Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:20

*wacht smachtend op een vervolg* Tong uitsteken

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 01:10

Kwijl waneer komt er weer vervolg Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 15:48

Vervolg Haha! heb het beetje druk dus vandaar dat het wat langer duurt...

"Gooooshhhh" roept Suusie. Ik schiet uit met mijn lipgloss en mompel iets van fuçkerdefuçkerdefuçkkkkkkkkk. "Wat is er!" schreeuw ik terug.
"Aaaaahhh" hoor ik weer en ik ren de trap af. Suus staat voor het raam. "Een eend in het zwembad" zegt ze. "hersenloze trut, door jou ben ik bijna de trap afgevallen." overdrijf ik, waar na ik een knal tegen mn kop krijg. auw!

Even later zitten we op de bank mtv te kijken. "oooh wat heb ik een dorst zeg" zeg ik subtiel. HINTHINT. "Jaaa joh sletje." zegt Suus terwijl ze naar de koelkast loopt. "We hebbennn....... sinasasappel..sap..sinasappel... -wat een moeilijk woord- maar die is over de datum, en we hebben karnemelk... gatver, karnemelk! en we hebben.... water?" Ik pak mijn roze fluffy boodschappentas en sleur Suus mee naar de auto.

"En ik wil dit, en ik wil dat,.." Suus mikt vanalles in de boodschappenkar, terwijl ik de helft weer terugzet. (haha neehoor, geintje Knipoog ) "paasei, je bent ook net een klein kind he" roep ik zo hard mogelijk, en iedereen die het hoort kijkt verschrikt op.
Als we een tiental verschillende alcoholische dranken en veel ongezond eten hebben gaan we afrekenen. Het gangpad is lekker glad, een paar gozers staan te dweilen. "Haha, stelletje wijven" lacht Suus ze uit, en het volgende moment gaat ze op haar bek. Ik krijg een keiharde knal (al de tweede van vandaag!) als ik haar toe lach. Muahahaah.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:20

whahahaha het gaat weer lekker hè roos ?!?! Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:01

pff ja Haha!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 08:14

whahahahahaha Tong uitsteken
gaat goed joh Knipoog