Verder volgens Nicky.
Likkend aan een mega groot ijsje (want wij krijgen hem altijd extra groot, denken ze soms dat ze slim zijn, dat blondjes daarmee om kunnen gaan..?) lopen we even later verder. Voor de Gucci winkel staat een jongen met een enquete ding. Daar heb ik dus echt een paasei aan.... Maar die jongen is zo slecht nog niet, volgens Suus dan. Als ik probeer mijn doel (de Gucci winkel!) te bereiken, geeft Suus hem een diepzinnige blik. Mjum, hij is inderdaad niet lelijk! Hij hapt gelijk en laat haar dr adres invullen op een briefje. En telefoon nummer en.. bankrekening? Hij belooft haar een proefpakket..... van wat? Geen idee, het kan ons ook niets schelen, doh. "Vinden jullie het erg als ik jullie persoonlijk bel om te vragen hoe het is bevallen..?" zegt hij lachend, en ik zeg natuurlijk gelijk nee. "Maarree...waar gaat het hier eigenlijk om?" wat een slimme opmerking van Suus 
De jongen schatert het uit. "Dat is iets wat je als eerste moet vragen!" roept hij, (terwijl de hele straat meegeniet) "ik beloof, het is echt iets voor jullie, en ik wil het ook wel samen met jullie uitproberen. Met jullie tegelijk bedoel ik." Ik trek 1 wenkbrauw op, en stuur hem een vuile blik. Dat betekent dat hij heel gauw moet ophouden met zo DOM te doen... or else.
Als we eeeeeindelijk mijn favo winkel ingaan, weten we nog niet waar mijn sletvriendin zich op heeft geaboneerd. één ding weet ik wel, die gozer komt ons huis niet in, wat n eikel!
Drie dagen later liggen we in ons roze hemelbed als ik de deurbel hoor.
"Fuçk!!" roep ik, en pak mijn hartjes badjas.
Als eerst ren ik naar de spiegel en borstel mijn haar, terwijl de deurbel nog 10 keer gaat. "JAAAA JOH!" roep ik ge ergerd en terwijl ik naar de trap ren ga ik keihard op mn bek. Gelukkig niet van de trap af!
Ik ruk de deur open en raad eens wie daar voor mn neus staat....
Inmiddels staat Suus ook naast me, de eikel aan te gapen die ons een condoompakket heeft aangesmeerd.
"potverdikkeme" zegt Suus.
"En nou dacht je zeker dat je mee naar binnen mocht?" zeg ik, terwijl ik het pakket liefdevol in ontvangst neem."Mooi niet, wij zijn zometeen druk met...even.. iets.. uitproberen" zegt Suus er achter aan. "En bovendien komt er zo.....iemand." zeg ik zwoel.
"doei!" roept Suus, en doet de deur dicht. Had ie maar normaal moeten doen!
Ik duik ons bed weer in. "Het is 8 uur, hoe dúrft die gozer zo vroeg aan de deur te komen" zeg ik, en gelijk erna val ik in slaap en droom over.... jaaaa.....