[ verhaal ] verraderlijke moord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: [ verhaal ] verraderlijke moord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 17:51

@ loves saartje: ik kan eigenlijk niks schrijven nu want ik zit bij m'n moeder op het werk..

mja een heel klein stukje dann Tong uitsteken

Citaat:
Er viel een paar armen en benen uit de kast. Sofie's lichaam was verder nergens te bekennen. Er viel weer een brief uit:
YoU'rE NeXt!
Ik gilde zo hard als ik kon, Jennifer bleef rustig staan waar ze stond. Het leek net alsof het niet zag. Jennifer keek naar mij en zei: " wij zijn de volgende Sandra". " Maar" begon ik met mijn zin, ik werd onderbroken door een gil. Ashley kwam de kamer binnengerend. " Wie is dat?" gilde ze. Ik keek naar haar witte gelaat, ik had Ashley nog nooit zo bang gezien. Ze staarde met grote ogen naar de armen en benen die duidelijk van Sofie waren. Jennifer draaide naar Ashley om en zei:"Wat denk je? Is het niet duidelijk? Had de moordenaar een naam achter moeten laten? Ciska en Sofie waren alleen thuis! Ze konden gemakkelijk gepakt worden, Ciska accepteerd geen hulp van Sofie en daarom zijn ze nu allebei dood". ik keek naar Jennifer en Ashley.

hihi Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 18:04

Hee eknein, ga jij nu ook in de eerste week naar t reelaer fniej? Ik dacht van wel toch?
Want dan moeten we wel eens ruzie maken over wie wie mag zijn Tong uitsteken!
Ik vind het wel een super leuk verhaal, maar een beetje moeilijk uit te beelden... hoe laten wie die armen en benen uit de kast vallen Knipoog !

Maar toch, tis een super gaaf verhaal!

SnowFlake

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 18:21

Vet, het is veel te spannend, kan niet wachten op een volgend stukje Haha!

YORDY_TIMON

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 18:33

hahaha de anderen hebben wel gelijk en boek kan makelijk mijn moeder vind ht ook een leuk verhaal: Haha! Haha!
ben benieuwd naar de volgende stuk

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 19:07

@ Yordy_timon: dank je wel. leuk dat je het verhaal aan je moeder hebt laten lezen Haha!
@ Snowflake: ga nu weer schrijven
@ barbie: ja ik ga ook in week 1 Haha!. en we hebben al ruzie daarover gemaakt Haha!
Thirza: sandra
ike: jennifer
joy: ashley
jij bent: suzanne of sofie?
annemijn: verteller
verder weet ik het niet meer helemaal.

Citaat:
" we moeten hier weg fluisterde ik. we kunnen hier niet blijven!". " Nee, we kunnen hier niet blijven zei ze nauwlijks hoorbaar. Want hij zit naar ons te kijken zei ze nog zachter".

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:21

verder mag je best nog mee beslissen hoor bar! *LOL*
en ze is ciska vergeten, die is.. (spannie!) uh ciska Tong uitsteken
maar hoe gaan we dat doen met de tijd dan? k denk dat we niet een hele dag bezig zijn met de bonte avond(ofwel thirz)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:28

Whaha, wordt nog wat.....tja, het verhaal zou toch een stukje ingekort moeten worden...of Nein gaat nog een nieuw kort verhaal voor ons schrijven! Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:34

haha nein hoeveel inspr heb je nog? (nog een verhaal!)

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:47

Ielg, er zouden maar benen en armen van je vriendin uit de kast vallen, jakkie! Haha maar eknein, misschien moet je een site maken waar je al je verhalen op zet. Misschien komt iemand het tegen en wil het uitgeven!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 20:49

ga verder Lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:30

misschien stuur ik het wel echt naar een uitgever als het af is Clown
@ thirz: ik maak wel een nieuwe als deze af is.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:51

Arg...Hij houd ineens op -_- de irritatie. Je moet natuurlijk wel wat verlengen als je 'm op wil sturen...Of een verhalven bundel dat kun je er ook nog van maken, van 5 tot 10 lange verhalen ofzo, wordt ik je grootste fan Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 10:52

@ Solarpleure: hihi! lijkt me vet cool om het op te sturen. maar ik denk dat het gewoon lang niet goed genoeg is. Maar dat is opzich wel een leuk idee.

Citaat:
Ik keek Jennifer verbaast aan. "Meisje dat kan niet.". ik wist of ik het tegen Jen zei of tegen mezelf. Ik keek om me heen. Op dat moment gebeurde het! Jen riep "Sandra duiken!". Ik liet me gelijk op de grond vallen, en vernam dat de moordenaar een zwaar voorwerp naar me gooide. Hij rende over me heen, naar Ashley toe. Ik zag zijn of haar achterhoofd van wist gelijk van wie had achterhoofd was. "TIM"gilde ik. Ik stond op, maar hij was al de deur uit gerend. Ik wou achter hem aan rennen, ik wou hem straffen voor zijn daden. Maar jennifer hielt me tegen. "Nee niet doen, straks vermoord hij jou ook nog! Hij is sterker als jou, een gevecht met hem verlies je". Ik rukte me los en rende naar de deur. Keek om me heen en rende naar de woonkamer. De Voordeur stond open, maar iets in mij zei dat hij er nog was. Jennifer kwam de kamer binnen. "Is hij weg? vroeg ze in paniek?" Ik keek haar boos aan, zodat ze wist dat ze de doodse stilte niet moest verbreken. Ik keek nog maals om me heen, en begon me af te vragen of hij niet echt weg was. Op het moment dat ik me erbij neer legde dat hij weg was. Zag ik Jennifer met grote ogen naar iets kijken. Ik draaide me om, Tim stond vlak achter me. Hij staarde met grote rode krankzinnige ogen naar me "Haaj schat, you're next".

trouwens: geen idee hoe tim's ogen rood konden worden. maar dat lijkt mij heel eng. dus dacht ik ach ja, misschien is hij wel stoned(hoe schrijf je dat Verward ):P dan worden je ogen toch ook rood?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:00

whaa... *duikt nu onder de bank*
egt heel eng! (moet er nie aan denken ineens zoon creep achter me te hebben!) heel goed nein!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:12

OMG, je moet er echt een boek van laten maken!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:34

Geweldig, hij kan ook gewoon rode ogen van de woede hebben, dat er veel bloed door z'n bloedvaten stroomt door de adrealine ofzo. Eigelijk zou iedereen hier op bokt z'n verhalen bij elkaar moeten doen en dan een heel dik boek met allemaal van de korten verhalen Lachen Dat lijkt me kei leuk, ik ben 2 jaar geleden ook met een boek begonnen, maar nooit af gemaakt heb maar een paar stuken...Misschien dat ik ze ook een keer hier neer zet.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 17:49

schrijven is echt een fantastische hobby van me geworden. elke 10 minuten als ik vrij heb. kruip ik even achter mijn computer. ik vind het geweldig Haha!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:04

Zal ik dan ook maar een stukje neerzetten??

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 19:28

Citaat:
Ik liep langzaam achteruit, hij pakte een mes uit zijn binnenzak. Ik begon wat tegen hem te mompelen. “ rustig Tim, wij kunnen er ook niks aan doen dat Suzanne dood is”. Hij lachte verschrikkelijk hard. Hij keek met zijn meedogenloze ogen naar mij, en ik las in zijn ogen dat ik eraan ging. “ Je gaat eraan Sandra! En je vriendin Ashley gaat met je mee. Jullie hebben schuld aan de dood van Suzanne! Nu gaan jullie met haar mee!” Ik werd met de seconde woedender, “ wat heeft Sofie jou appelflap geflikt dan! Ze was geeneens in de buurt, we is hier nou een moordenaar! Sinds de dood van Suzanne heb je al 2 mensen van het leven berooft”. De grijns van Tim werd minder, “Ik weet wat jullie denken, jullie denken dat ik Sofie en Ciska heb vermoord, ik wou ze vermoorden. Maar iemand was me voor. En ik weet wie het gedaan heeft”. Ik deed moeite om hem niet aan te vallen, ik hoorde Ashley achter bij hard snikken. Ik keek achterom naar haar en zag haar op haar knieën vallen. Ik liep naar haar toe, met mijn ogen gericht op Tim. “ Ashley sta” op zei ik vriendelijk tegen haar. “ Er is tijd om te treuren over Sofie, maar nu niet. We moeten samen sterk zijn”. Ashley keek mij wanhopig aan en boog naar me toe en fluisterde: “ Heb je een plan?” Ik wilde dat ik een plan had, mijn enige plan was rennen. Maar dat was onmogelijk omdat hij voor de deur opening stond. Hij deed zijn mond weer open: “ ik heb het echt niet gedaan, iemand van jullie groep was me voor. Ik weet wie het was!” Hij gilde het bijna uit. “ LIEG NIET” gilde ik vol frustratie

@ iedereen: Wie wil een hint hoe het afloopt(ik heb het eind vanmiddag geschreven).. mmm kan ik jullie lekker pesten Tong uitsteken
@ Solarpleure: ja leuk, als je een eigen verhaal begint ga ik hem zeker lezen Haha!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:56

Hm...Ik heb 'm niet meer op de computer staan, dat wordt overniew beginnen, heb 'm nog wel in 't engels liggen, geschreven op school. Maar wel een vet stuk erbij trouwens:D

AAAAAAAH Ons mam heeft 'm weg gegooit!!!! De ergenis!!!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 20:26

@ solarpleure: haha, vind je het erg dat ik je 1 tip geef?
@ mensjes: strax nieuw stuk.. voor de mensen die het nog lezen Verward
en vraag aan iedereen: vinden jullie het eentonig worden. dat was het eerste wat mijn vader er van zei.. die volgde het blijkbaar ook Tong uitsteken

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:47

Goed verhaal zeg nienke!
echt wel leuk voor de bonte avond
ben benieuwd naar het einde echt spannend verhaal

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:55

Goed verhaal!

Ik kom ook even binnevallen Cool

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:57

Vet verhaal! haha

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:36

goed verhaal, je stopt steeds op het spannendste stukje, net als in die soaps haha. Schrijven is een hele leuke hobby, en ik denk dat ik ook maar weer eens een verhaal ga schrijven Haha! Ga door, ik volg je verhaal, en ik vind het niet echt eentonig.