Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Is het trouwens wenselijk om de originele fotograaf ook op de foto te melden? Wilde het wel doen, maar ik heb de laatste aanpassingen in lightroom gedaan waardoor tekst plaatsen volgens mij wat minder handig gaat.
XxLiEsJuHhxX schreef:Hoe lang blijven we bij 1 foto voor we door gaan naar de volgende?
Degene die de RAW geplaatst heeft kiest hetvolgende persoon voor de nieuwe RAW toch? (misschien een idee om het bij 1 RAW foto te houden voor de overzichtelijkheid? )
Mkango schreef:10 dagen lijkt me prima en 1 bestand delen ook.Of wat je zou kunnen doen is elke week een andere foto, maar twee weken bewerktijd? Dus zeg van 1 t/m 7 januari is foto 1 aan de beurt, maar foto 2 kan dan wel vast gedownload en bewerkt worden, maar pas gepost worden tussen 8 en 14 januari.
Wat Marlies zegt over het beschikbaar stellen van de bestanden: ik denk dat een lijst het makkelijkst is. Dan is het gewoon een kwestie van wie het eerst komt, die het eerst maalt. Heb je je foto gepost, dan kun je weer onderaan aansluiten en post je niks, dan gaat je beurt over.