Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Untitled by winniefotografie, on Flickr 
Week 1 by Bente Fotografie, on Flickr

Erg mooi! Het lijkt alleen alsof je het mos op de boomstam hebt veranderd van kleur naar lichtbruin, persoonlijk had ik dat wat groener gehouden om het realistischer te maken. Lichtbruin mos oogt wat gek vind ik 
Je zou met bewerking hem nog wat lichter en contrastvoller kunnen maken, maar vind 'm zo ook al mooi!
Vraag me nog wel af wat je diafragma was? 

Heb je 'm bewerkt naar een sneeuwfoto? Dan zou ik de verzadiging nog wat omlaag halen, want zie nog best wel wat gele/groene tinten. En ook zou ik wat meer blauwe en koele kleuren toevoegen! Past nog wat beter bij het sfeertje 

Ook bij deze zou ik volgende keer proberen meer op ooghoogte te fotograferen!
Werkelijk prachtig!! Heel leuk ook die bokeh in de achtergrond 

De foto lijkt nog een beetje een gele ondertoon te hebben, die zou ik persoonlijk meer naar het blauwe trekken zodat het een wat koelere uitstraling krijgt.
Ik zou de horizon wat rechter trekken en misschien nog de gele tinten in het hekwerk en boom wat reduceren. Dat trekt voor mij nu nog iets te veel aandacht!
Wat een vriendelijke en supermooie foto! Het oog komt er ook fantastisch uit, echt een fijn beeld om te zien!!
Ik zou proberen iets van vignet toe te voegen zodat de uil nog iets meer naar voren komt! Nu valt ie een klein beetje weg in de takken.