JewEmm: perfect foto.

Iselda: goed gelukte foto hoor! Ik had alleen het zwarte nog net wat zwarter gemaakt.
LoveUggs: ik vind hem niet scherp genoeg en ik vind het jammer dat je nog veel voorgrond ziet, ik zie liever een pikzwarte foto met vuurwerk.
Biebz: deze zou bij mij de prullenbak in gaan.

8nnemiek: deze vind ik erg gaaf! Mooie kleuren en goede scherpte.
Fris: netjes. Ik had alleen nog wat meer gamma correctie erop gezet, het zwarte moet net wat zwarter.
Bnet: deze was bij mij ook de prullenbak in gegaan. Niet scherp en de kleuren zijn niet fel genoeg, Bewerk je na? Dan kan je met de kleuren iig al wat meer bereiken.
anke_e: je foto is scheef (horizon is niet recht), achtergrond is storend, hij is wat flets ook. Je bewerkt niet na zo te zien? Dan kan je al veel meer uit een foto halen. Maar ga op ooghoogte zitten, hou je camera recht en parkeer je model voor een neutrale achtergrond. (bosje/struik etc)
Murosch: ik mis wat scherpte en ook jou horizon is scheef. Maar ik begrijp helemaal waarom je deze gekozen hebt hoor. Sterkte!

magda_90: horizon lijkt scheef maar dat kan ook aan mij liggen.

Danuah: horizon is scheef maar verder prima foto. Scherpte is goed, contrast mijn smaak. Misschien alleen het witte iets minder wit maken maar dat is gezemel.

Fem: leuk drieluik! Alleen jammer van de graffiti op de de boom op foto 3. Maar belichting, kleuren en scherpte zijn goed.
bentefoto: ik vind de lichte delen eigenlijk iets te licht. Compositie is goed, alleen had ik het hondje iets meer naar beneden laten kijken, dan had je beide ogen beter gezien.
CubaLibre: zonde van de boom die ervoor staat, of was dat de bedoeling?

Tigress: je compositie is briljant.

Niobe: ik zie ruis? Is dat bewust? Compositie vind ik erg mooi. Scherpte is goed. Alleen vind ik het witte wat té wit.
Deniseee96: de bladeren links vind ik niets. Je compositie overigens ook niet, ik wil het plafond niet zien. Ik had er recht voor gestaan en het gordijn goed dicht gedaan, ik erger mij aan dat stukje wat open staat.

Calice: schattige foto en op zich prima technisch maar ik vind het meer een kiekje.

xMayo: super mooie foto! Mooie DOF, fijne belichting, kleuren en scherpte. En wat een schatje!

MariaMaaike: Zo te zien was het nog vrij licht bij het afsteken van dit vuurwerk? Op zich kan ik het hier wel waarderen. Ik had alleen die takjes links weggewerkt en ik had hem liever wat scherper gezien.
MarijeR: ik hoopte op een mooie vogel foto maar helaas.

Drico: mooie compositie! Belichting is ook fijn, de lichtinval is mooi! Had alleen het oog iets scherper willen zien. Maar goed begin van je fotoreeks!

Athelas: ik vind die staven links storend. Die had ik weggewerkt. Ik mis ook scherpte en vind hem wat donker.
millyH: leuk gedaan zo met die takjes alleen die ene onscherpe vind ik storend. En die ene die voor het andere oog zit. Ik had graag beide ogen willen zien. En ik mis scherpte op de ogen.
Suuzels: foto met veel sfeer! Mooie zachte belichting, romantische compositie en fijne zachte kleuren.
Sharani: mooie DOF ook! Fototechnisch is hij prima. Schattig diertje ook!

crazy_horses: mooie foto! Compositie is gaaf zo! Alleen jammer dat ik geen ogen zie.

Dandy200: ook hier mis ik scherpte. Stond je camera op statief? Belichting is wel mooi warm zo. Het onderwerp zelf vind ik niet zo interessant.
DrawnHorse: ik zie linksonder wat ruis? Maar de kat zelf is netjes scherp en de belichting is ook erg fijn. Heb je een studio thuis? Knap koppie heeft ze.

Gerdjee: DOF is goed, achtergrond prima. Had het liever gehad dat de hond richting de lens keek, vind de foto zo niet zo fijn wegkijken.
Sorry als het commentaar hard/bot overkomt, ik bedoel het niet verkeerd, doe met mijn mening wat je wil. Het is de mening van 1 persoon en zoveel mensen, zoveel meningen.