Ik zie echt een paar oude namen! Leuk! Toch weer een poging wagen. xMayo, volgens mij heb jij ook al eerder eens meegedaan, maar niet een jaar volgemaakt, geloof ik, toch?
Ja ik dacht ook dat ik al eens meegedaan had, maar durfde het niet met zekerheid te zeggen. Heb het iig niet lang volgehouden. Ben nu veel serieuzer met de fotografie bezig dus moet goed komen dit jaar
Ik wil dit jaar ook graag meedoen! goede stok achter de deur om de camera wekelijks te pakken...
Athelas
Geplaatst: 03-01-18 17:58
Ik doe ook weer mee!
Week 1!
Annetjuuh
Geplaatst: 03-01-18 18:48
Week 1
xEliesx
Geplaatst: 03-01-18 19:33
Week 1
Graag zou ik dit jaar ook mee willen doen. Ik heb afgelopen zomer een 2e hands spiegelreflex gekocht en ben dus nog een echte beginner In het vorige topic was ik al een stiekeme meelezer. Er worden echt prachtige foto's geplaatst, dus ik hoop dit jaar ook veel te kunnen leren
hmm.. ik heb het idee dat door het uploaden op bokt, de foto minder scherp is geworden..
Laatst bijgewerkt door Warboel op 03-01-18 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Link verwijderd
MichieldeM
Geplaatst: 03-01-18 20:08
Bij deze dan mijn eerste foto in dit topic. Doel voor dit jaar: Meer foto's, meer foto's van mijn dagelijkse zelf (ik sta nooit op een foto) en de drone beter onder de knie krijgen. Dit is dan ook een selfie met de drone tijdens een vroege hardloopsessie:
(wat is die 950 pixelbreedte van bokt ongelooflijk irritant trouwens)
Vorig jaar een gek jaar gehad. Wel begonnen met POTW maar helaas afgehaakt omdat mijn leven even flink veranderde. Dus ik ga dit jaar weer mee doen! Van het weekend maar op stap met camera
MariaMaaike
Geplaatst: 04-01-18 12:22
2017 af en toe gevolgd, maar niet meegedaan. Dit jaar ga ik ook meedoen
Ik ga ook een poging wagen, een paar jaar geleden al eens meegedaan, maar dat jaar niet afgemaakt. Nu wekelijks fotoreportages dus het moet lukken, hoop ik
Week 1
kirsten4
Geplaatst: 04-01-18 18:03
Week 1
Ik verzamel hier op FB, maar zet de foto's ook op Instagram.
Omdat ik het deze week niet ga redden i.v.m. werk (en tijdsverschil haha, want zondag is mijn enige vrije dag) post ik een foto van mijn laatste shoot (2 weken geleden )
WEEK 1
Gub
Geplaatst: 05-01-18 17:44
Week 1
Om het mezelf wat makkelijk te maken upload ik gewoon via bokt zelf. De scherpte wordt iets minder, maar dat is niet anders dan.