Een foto van de mistige 1 januari.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefsel2109 schreef:
Lolleke schreef:Week 1, lolleke
T woeide zo hard dat het zand een soort van waas over het strand maakte, vond het paaltje zo zielig alleen![]()
[ Afbeelding ]
xmichxrocky schreef:Week 1:
[ [url=m/F6divq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nayomie schreef:Week 1
Ik ben absoluut geen pro maar mezelf verbeteren wil ik altijd.
Vandaag in de sneeuw gemaakt. Het lijkt imo scheef maar hij is kaarsrecht. Ik gok de hoogteverschil van de bosjes.
[ [url=m/R7Thy6.jpg]Afbeelding[/url] ]
hamsterfan schreef:
MarijeR schreef:Meteen maar week #1
[ Afbeelding ]
Een kramsvogel kwam van de oude appeltjes snoepen vandaag tijdens een sneeuwbui.
Lynn85 schreef:
Mariett schreef:
Bellatrix schreef:
Sicayes schreef:
Murosch schreef:Nou hier is dan ook mijn eerste foto!
Week 1 Sneeuwvoeten
[ [url=m/sK7tz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
xMaxxiee schreef:Dus 2016 beginnen we vol goede moed! En ik heb me ook voor genomen om elke week feedback te gaan geven, eens zien hoelang ik dat volhoud haha
En om jullie gelijk maar even kennis te laten maken met mijn nieuwe topmodel: Meet Lily, mijn broers nieuwe aanwinst![]()
[ Afbeelding ]
Paard_Aap schreef:
Argai schreef:
Luckyy80 schreef:Week 1
Een foto van de mistige 1 januari.
[ [url=m/bJxifh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Hier mijn eerste POTW
week 1:
[ [url=m/JLjKdo.jpg]Afbeelding[/url] ]
S_imonee schreef:Week 1
Mijn tweede mensen meeting. Ben tevreden met het resultaat, ondanks het grauwe weer.
[ Afbeelding ]
Niobe schreef:
Joysieee schreef:Jaaa ik doe ook graag weer mee!
Gelijk maar week 1 dan
[ Afbeelding ]
Weten jullie toevallig hoe ik dit in Flickr kan oplossen? Ik kan geen grootte meer selecteren, hij staat automatisch op het bokt formaat, maar heb gehoord dat je beter van tevoren kan verkleinen en hem daarna in origineel te plaatsen (tegen de verscherping), alleen dat kan dus niet..
https://farm2.staticflickr.com/1513/240 ... dbe7_c.jpg
Calice schreef:
ismy schreef:Week 1 (de laatste uit de serie die ik nu ga delen, voor meer: http://froukjewilming.com/2016/01/06/even-voorstellen/ ) :
[ Afbeelding ]
_Balou schreef:Ik vind je feedback, ook over andere foto's altijd erg leerzaam te lezen Marjoow![]()
Wie weet wat de makkelijkste manier is om je foto's te verzamelen? Ik meld mij dus ook weer
Maaaarije schreef:Ook ik doe dit jaar weer mee!
Ik probeer dit ook bij te houden op mijn fotografie facebook pagina, maar verzamel niet perse ergens.
Week 1 Bevroren takje.
Mijn eigen commentaar, ik had liever het takje niet zo centraal gehad.. helaas waren de foto's waar dit niet zo was niet zo scherp.
[ Afbeelding ]
Stumper_ schreef:Superleuk idee dit topic, heb bij het laatste topic een beetje meegelezen, maar kwam er pas in december achter dat het bestond.
Ik zou graag mee willen doen, maar vanaf zondag heb ik de rest van de maand geen internet, want ik zit ergens in Afrika. Kan ik van tevoren foto's opsturen om dan toch alvast mee te doen (ik maak er hier immers genoeg), of raden jullie aan om na een maand pas in te stromen? Alvast bedankt!
Agossie schreef:[*] In geval van vakantie, kun je met iemand anders in het topic afspreken dat hij/zij voor jou foto’s plaatst en/of meldt even dat je op vakantie bent, dan maken wij er een notitie van en kun je na je vakantie de foto’s inhalen, mits je het op tijd hebt gemeld. Niet gemeld is niet meer meedoen. Wij zullen discreet zijn en niet in het topic aangeven dat je op vakantie bent, om het risico van diefstal toch wat te verminderen.