[FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:27

Werkelijk schitterende foto's! Mooie nabewerkingen ook, niet te heftig, maar wel heel sfeervol. Ik hou ervan <3 .

Marit

Re: [FOTO] MHilariusFotografie: Een jaar vol ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 12:43

Super leuk om te horen, dankjewel :D

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 01:50

Jaaaaa topic gevonden :D :D om uhhhh, kwart voor 2 :')

Echt prachtig werk heb je gemaakt dit jaar _/-\o_ Je bent echt lekker bezig en ik denk dat we van jou nog heel veel gaan zien de komende jaren. Ik denk ook echt dat je heel veel talent hebt voor bruiloften en dat je daar veel creativiteit in kwijt kan! (en daarnaast ook lekker cashen naast de 'gewone' fotoshoots) 8-)

Daarnaast vond ik het super leuk om je te leren kennen dit jaar in Ijsland! Ik vind je oprecht echt een hele leuke meid met een heerlijke sarcastische humor.

xNavatu schreef:
Hele gave foto's! Vind het ook tof om te zijn hoeveel verschillende soorten shoots je doet maar toch een herkenbare stijl hebt :))

En ik ben heel jaloers op al je reizen.. Ik baalde echt stiekem dat ik me niet aan had gemeld voor ijsland :+
Veel plezier in Zweden!

Jaaaa slecht ~~}> was leuk geweest!

Marit schreef:
Zeker weten hoor, ik zal het toch niet kunnen laten, haha. Ik hoop op het noorderlicht natuurlijk, maar wil ook weer wat focussen op sterrenfotografie, en natuurlijk gewoon gave landschappen. Wie weet nog een concept uitwerken met jurkjes ofzo, Yvette van yvette baur fotografie komt ook nog langs en die is daar ook altijd wel voor in :D

Ohhh gaaf! *\o/* Is dit in de meivakantie? Ik twijfel om ook nog een weekje langs te komen ~~}> Als je dat leuk vind natuurlijk

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 12:21

Jaaa vind ik zeker leuk!

En dankjewel! :D Ja, ik hoop dat bruiloften mij liggen, vond het nog knap lastig vorige keer en twijfel ook erg welke apparatuur daar nou het best voor is.. Dus volgende zomer daar even lekker mee oefenen!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:49

Marit schreef:
Jaaa vind ik zeker leuk!

En dankjewel! :D Ja, ik hoop dat bruiloften mij liggen, vond het nog knap lastig vorige keer en twijfel ook erg welke apparatuur daar nou het best voor is.. Dus volgende zomer daar even lekker mee oefenen!

Ik zelf vind de 24-70mm 2.8 érg fijn omdat hij heel allround is, de 70-200 f2.8 ontbreekt bij mij zeker ook niet bij de fotoshoot natuurlijk! Verder ben ik ook aan het kijken naar uitbreidingen... ik zit te denken aan een 35mm f1.4 of iets in die richting of een 85mm f1.8. Die DOF's zijn gewoon enorm lekker <3 Maargoed, investeringen voor de toekomst :+ met de 24-70 / 70-200 kom je al zeker vooruit! Er zijn fotografen die vrijwel alles met de 35mm fotograferen omdat deze heel allround is en van erg goede kwaliteit is, maar zoals je weet is er zoveel keuze dat je door het bos de bomen niet meer ziet af en toe :')