Iedereen als allereerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Dit jaar wil ik de draad weer oppakken, danwel met een videocamera waarmee ik foto's maak, maar het gaat om de plezier en fun. (thanks Agossie, daarvoor )
Bedankt voor de uitgebreide feedback ik ga zeker kijken of ik de foto nav je feedback kan verbeteren. Zal de aangepaste dan hier in link plaatsen. Eerst nu familiebezoeken af gaan.
hilly200
Geplaatst: 01-01-15 15:22
Oeh! Na heel lang meelezen en twijfelen of ik wel durfde mee te doen tussen al die topfotograven hier, ga ik het toch gewoon proberen ! Foto volgt nog . Vind de OP er duidelijk trouwens
LinSa
Geplaatst: 01-01-15 15:24
Na lang twijfelen ga ik het gewoon doen! Ik doe mee!
Ik doe ook weer mee In 2013 een jaar meegedaan, in 2014 na een tijdje gestopt ivm de tijd en geen inspiratie meer. Wil het dit jaar weer proberen!
Hierbij mijn week 1:
magda_90
Geplaatst: 01-01-15 16:59
Superliesje. Een mooie sfeervolle foto. Mook warm van kleur en fijn om naar te kijken. Wellicht had dat stukje riet er nog helemaal op gekunt.
Marjo. Mooie vuurwerkfoto, alleen wat centraal wellicht qua compositie.
WiancaR Mooie vuurwerkfoto ook, mooi scherp en gevarieerd in kleur.
Rosslover Leuke actiefoto van je hond. Wellicht kun je de volgende keer een lager perspectief doen dat is vaak mooier bij honden namelijk. Meer op ooghoogte dus.
Leonyr Wat een prachtige foto van het zeepaardje, mooi in compositid en kleur. Mooie bokkeh ook. Bedankt voor je feedback op mijn foto, dat zie ik achteraf nu ook inderdaad, de bedoeling was "let me in".Nu terug naar de tekentafel.
Marlies ook een mooie vuurwerkfoto. De bewegingsonscherpte doet het hier goed.
EskeGirl dat is een mooie warme en liefdevolle foto. Ik had wellicht liever de ogen van het paard erbij gezien zodat het echt lijkt alsof de vrouw in de ogen kijkt.
Veronique Niets op aan te merken gewoon mooi.
MarBri Een mooie foto en daarom zo zonde van het gesloten oog!
Marrit Niets op aan te merken, prachtig.
Fellow Heel mooi, op de tablet zie ik geen verschil tussen beiden.
Sanne Mooi beeldje lijkf wel wat scheef maar verder niets op aan te merken.
MyHu Mooi portret van de hond. Wellicht kun je de horizon nog recht doen? Heb je ook een reflectie scherm ivm die schaduwpartij?
Sara Ego Gewoonweg prachtig, hoe heb je dat gedaan? Mazzel gehad met licht?
Monbyou Wat een mooie natuurfoto niks op aan te merken.
Showteam Ook van die prachtige kleuren!
Crazymel niets op aan te merken prachtig!
Rianne Daar is ie weer, de set bevalt goed zo te zien? Mooie foto.
Mb foto heel mooi portret in de studio niets over te zeggen.
Ik moet mijn 06 invoeren en ook een yahoo account aanmaken, vind dat veel te omslachtig.
DohoShots
Geplaatst: 01-01-15 17:37
Ik zou graag ook mee willen doen! Heb sinds een maand nu een spiegelreflex camera dus nog niet erg ervaren, maar vind het wel erg leuk! Mijn foto van de eerste week: