Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apostrof schreef:Welcome to the world Fiffill.
Ik zeg 't nog maar een keer: Als er geld te halen valt zijn mensen bereid daar dingen voor te doen, ook als die dingen niet helemaal of helemaal niet door de beugel kunnen.
Sommige mensen worden crimineel, anderen mishandelen dieren binnen de grenzen van de wet, en weer anderen verkopen je vergif (als in: je lokale supermarkt).
lifaya schreef:Dat verhaal gaat inderdaad rond over de betreffende dekhengst Magnum Psyche, prachtig dier overigens maar heeft wel een heel extreme hals. Daar zou (volgens roddels) dus het 1 en ander aan veranderd zijn
Fiffill schreef:You against the world? Breng je 1 misstand aan het licht, word je op drie andere plaatsen ge****d waar je bij staat. Ieder z'n ding, ik vertel het wel gewoon alleen aan diegenen die het willen horenKlopt. En die dingen mogen best aan het licht gebracht worden.
SaskiaKur schreef:Eet je weleens bij de MacDonalds?Kan ik begrijpen wat de reden is. Maar punt een kom er dan over uit en punt twee doe dan Photoshoopen dan goed. En daar schuilen gewoon evel fotografen achter.
SaskiaKur schreef:ikWie eet nou geen Mac
SaskiaKur schreef:Daar antwoord ik op: Zoals het m.b.t. voedsel gaat kunnen we er hier over praten wat we willen, maar er niks aan dóen. Hoeveel energie jullie er ook in steken. Dat is alles wat ik zegIk heb het even puur over de paardenbranche daar gaat het ook tevens over. Zoals de titel het ook aangeeft:
Paarden fotoshoppen: wat vinden jullie?
Apostrof schreef:Fiffill schreef:You against the world? Breng je 1 misstand aan het licht, word je op drie andere plaatsen ge****d waar je bij staat. Ieder z'n ding, ik vertel het wel gewoon alleen aan diegenen die het willen horenKlopt. En die dingen mogen best aan het licht gebracht worden.![]()
yvonnepuntnl schreef:Weet je dat ik er pas sinds een paar maanden achter ben, dat op heel veel foto's de halsters worden weggewerkt. Ik dacht echt dat die paard los (achter een draadje met prikpaaltjes) liepen. Toen ik dat ontdekte voelde ik me ook voor de gek gehouden.
lifaya schreef:waar ik snap niet wat er nou negatief is dat mensen "denken" dat een paard los loopt en dat eigenlijk niet zo is?toch alleen maar mooi? dan heeft de fotograaf zijn/haar doel bereikt
je longeerd een paard niet met het idee het hoofdstel/halster + lijn er aan te laten