Ik let wel op dat fotografen die niet of laat foto's leveren op de reservelijst komen, dit vermeld ik ook netjes in elk topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:In mijn ogen, als iemand echt graag foto's van zijn of haar paard wilt, kan die gewoon een fotoshoot boeken bij een fotograafdus als dat een reden is dat het oneerlijk verdeeld is omdat vaak alleen de "aparte" paarden worden uitgekozen... tjah. Er zijn ook zat meetings waar ook bij modellen geld wie het eerst komt die het eerst maalt, helaas ga ik per definitie al niet naar dat soort meetings, maar dat ben ik
Ga sowieso eigenlijk naar vrij weinig meetings
HijadelaLuna schreef:lifaya schreef:In mijn ogen, als iemand echt graag foto's van zijn of haar paard wilt, kan die gewoon een fotoshoot boeken bij een fotograafdus als dat een reden is dat het oneerlijk verdeeld is omdat vaak alleen de "aparte" paarden worden uitgekozen... tjah. Er zijn ook zat meetings waar ook bij modellen geld wie het eerst komt die het eerst maalt, helaas ga ik per definitie al niet naar dat soort meetings, maar dat ben ik
Ga sowieso eigenlijk naar vrij weinig meetings
Daar heb je gelijk inHet moet ook een lokkertje blijven voor fotografen.
bromfiets schreef:En dat is voor mij precies de reden om niet aan dit soort dingen mee te doen
Daarom heb ik zelf maar zo'n dure camera aangeschaft die bij elke foto een beetje slijt, hoef ik van anderen niet te horen dat mijn knol niet leuk genoeg is