Bedankt voor de reacties nog op de foto van mij! 
Romana: Geweldige foto, die uitpuilogen ook
alleen een tikkeltje donker.
Kaus: Leuk portret, dat licht ook van 1 kant
jammer van de storende voorwerpen en de tweede is natuurlijk onwijs schattig! lijkt me een hele ervaring om ze (in het wild?) zo op de foto te zetten 
Annefloor: Hele mooi black foto, dat oogt sprint er ook heel mooi uit 
Loontje: Artistiek portret! de belichting is heel leuk gedaan, lijkt zo dromerig 
1906: Netjes portret gezien de weersomstandigheden (het lijkt heel mistig?) vind hem wel wat krap en jammer dat die iets van achter is genomen en iets lichter zou ook niet mis zijn maar wel netjes! 
Aniek: He weer een Ryon
Leuk! jammer dat hij zo "boos" kijkt en zijn linker voorbeen staat niet helemaal fijn, maar voor de rest nette foto! 
De tweede is ook erg leuk alleen valt het paard een beetje naar rechts zo.
Jitske: Heel mooi zo die regenbogen! zie je toch niet heel vaak zo'n heldere dubbele!
de 2e is ook erg netjes 
Ivonka: Sprookjes Sil! heel mooi 
Renee: Stoere foto! vind alleen de houding het net niet helemaal, maar voor de rest top!
Natasja: Mooie zonsondergang foto! mag naar mijn idee wel wat meer contrast in, maar erg mooi zo, ook de reflectie in het water! 2e vind ik echt prachtig alleen had hij wel iets lichter gemogen.
Esmee: Artistiek! leuke crop, weer eens wat anders, weet alleen niet helemaal of ik dat stukje neus nu nog zo mooi vind erbij, denk ergens dat een crop zonder mooier is, maar misschien word het dan weer net even wat gewoontjes. Ennuh niet zo negatief over dit topic he
dit gaat gewoon echt alleen over fotografie en de foto's die er geplaatst worden, naar mijn idee was daar wel animo voor, omdat in de normale HK topics toch heel vaak off topic word gekletst.
Ojajoh: Net spiegel portret! mooie vlakke belichting ook en de achtergrond geeft ook een extra stoer effect zo! 2e is ook heel stoer! 
Irene: Mooie Black Foto van de Fries, leuk dat het licht ook van 1 kant komt, Hondje is ook erg schattig!
Laraax: Nette foto van de waterval, vind hem het alleen net niet helemaal, hij is nog met een te korte sluitertijd gemaakt om het mooie vloeiend stromende effect te krijgen, hoe je het nu hebt gedaan lijkt het weer net even iets meer als een ongelukje. 2e foto, geweldig heel leuk! alleen jammer dat er wat scherpte mist en hij is wat aan de donkere kant.
Camillia: Hele mooie foto van de boom, jammer dat net even dat stukje overbelicht is in het midden, maar mooie foto 
Zo dat was hem weer