Ik heb een hoop mooie foto's ontvangen, bedankt daarvoor! Helaas zat de perfecte foto er niet tussen. We hebben daarom toch maar 'valsgespeeld' en een fotograaf gezocht die enkele maanden per jaar in de sneeuw zit in plaats van de paar dagen waar we het meestal in Nederland moeten doen.
jah inderdaad erg jammer maar ben ook wel heel eerlijk om te zeggen dat ik het jammer vind om dat niet gewoon via de mail te horen kreeg gisteren nog namelijk leuk mailtje maar begrijpelijk
Maar ik had liever een bokker ingehuurd Lisa Op dit moment twijfelen we nog tussen twee foto's, de cover gaan we niet tot half december voor ons houden, dus die wordt binnenkort wel onthuld...
Pinkie: ik heb in die mail als het goed is al aangegeven dat we enkel weer zouden mailen als we een foto van jou zouden kiezen. Het is hier even heel druk, vandaar dat ik niet iedereen apart gemaild heb dat hun foto('s) niet uitgekozen is/zijn.
LisaDijk
Geplaatst: 06-10-11 19:23
Nee dat begrijp ik anders was dit topic niet geopend! Vind het juist goed dat jullie hier gewoon eerlijk in zijn dat er niets tussen zit!