Nog een vraagje, hoe komt het zo groot? Als je nu in mijn profiel kijkt moet je ook naar links en rechts scrollen.. Moet je het gewoon via paint verkleinen?
Je bedoelt hoe je een collage groter krijgt? Dat weet ik eigenlijk niet.. Bij mij zijn ze altijd groot genoeg. Je kunt ook 2 plaatjes en een stukje tekst per collage doen, dan kan je ze groter maken en dan meerdere onder elkaar plaatsen.
xMelissaa
Geplaatst: 14-04-10 18:38
ik ga het ook eens proberen als ik tijd heb hoelang duurt het ongeveer?
Hoe lang jij wil! Je kunt 1 collage in ongeveer 5 minuten maken denk ik.. Moet je nog even alles downloaden (als je dat nog niet gedaan hebt) even alles doorkrijgen.. Ik ben meestal wel een hele avond bezig met me profiel weer een x pimpen..
ik bedoel hoe je de foto's groter kunt oploaden. doe het bij photobucket, maar daar zijn ze alleen in die grote, weet niet hoe je het anders moet instellen.
Photobucket is een goede site, doe ik het ook op. Als je dan een foto aangeklikt heb moet je er nog een x op klikken, dan worden ze meestal nog wel groter. Anders, geen idee!
Heb netjes een mapje gemaakt, daarin de foto's gezet die ik wil gebruiken én de blauwe achtergrond, alleen pakt picasa alleen de foto's op, op de een of andere manier 'ziet' hij de blauwe achtergrond niet (staat opgeslagen als .jpeg)
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 22:40
Jeetje.. Uhm, geen idee, heb hier nog nooit last van gehad..
het is mij gelukt ik heb er 4 in mijn profiel staan alleen het lettertype is verschillend.. maar krijg ik niet anders nog ff kijken of ik dat kan veranderen