Nouks schreef:Ik heb niet eens commentaar op je schrijven, ik zeg alleen dat het onderverdelen in alinea's nuttig is...
Dat is toch een onderdeel van het totale schrijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Ik heb niet eens commentaar op je schrijven, ik zeg alleen dat het onderverdelen in alinea's nuttig is...
xDramaQueen schreef:ja en dan moet je even temmen dan doen ze hem er tussen
ik ga straks ff alle mediamarkt krantjes af
xDramaQueen schreef:Yessssss
in a-dam dubbelkit 350D
en in Utrecht 400D in aanbieding.
ik ga naar adam
xDramaQueen schreef:ja en dan moet je even temmen dan doen ze hem er tussen
xDramaQueen schreef:
I_S_L schreef:Hallo,
Ik heb net een aanbod gehad voor de Fuji s3000. zelf heb ik eerlijk gezegt niet zoveel
verstand van lensen e.d.![]()
Waar het voor gebruikt word: ik maak af en toe mooie plaatjes van de paarden (vooral bewegende) en voor advertenties enz.
nu is mijn vraag: wat voor ervaring hebben jullie met deze camera? maakt ie mooie/snelle foto's? en is het een aanrader?
Alvast bedankt!
Groetjes I_S_L
xDramaQueen schreef:ik ben heel erg aan het twijfelen dus voor de kenners even een vraag
ik kan in Utrecht hier de canon 350 D voor 388 euro halen (net geweest schijnt vaste prijs te zijn) en dan nog een tas en een extra geheugen kaartje erbij halen. maar ik kan ook in amsterdam de 350D met een extra tamron lens (55-200mm) halen voor 488 euro, maar dan is het wel zonder fototas en een kleiner geheugenkaartje...
dus kenners... kom eens op, ben niet echt zo thuis in de objectieven, ik zeg er wel bij dat ik heel veeleisend ben haha.
sunny_90 schreef:xDramaQueen schreef:ja en dan moet je even temmen dan doen ze hem er tussen
Naar welke aanbieding ben je ook al weer op zoek? De 350D of de 400D geloof ik?
Succes in ieder geval, ik hoop dat de camera die je zoekt er tussen staat!
Ik heb de Canon 350D nu zelf ongeveer 2,5 week en hij bevalt echt heel goed![]()
Het is gewoon jammer dat het telkens zo'n vies weer is, heb eigenlijk nog niet buiten kunnen oefenen.