Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Ik heb zelf een crumpler, fjine tassen en op de site staat erbij wat er in welke tas past
_Sanne schreef:Misschien kan je kijken voor een batterygrip? Die maak je vast aan de onderkant van je body waardoor hij een stuk zwaarder wordt. Als je tevreden bent met je hudige body dan bespaar je hier geld mee.
Nouks schreef:Killyenn schreef:Ik heb zelf een crumpler, fjine tassen en op de site staat erbij wat er in welke tas past
Ik weet niet hoe t met Crumpler staat, maar die info is niet bij ieder merk even betrouwbaar en nogal afhankelijk van wat voor gear je precies bezit.
Ik las eens ergens over een specifieke cameratas dat je er 2 bodies en 6 objectieven in kwijt kon... Klinkt best groot hè? Ja, 2 1000D's zonder battery grip icm kitlensjes of 50mm F1.8'jes. Zodra je camera's ietsm eer body hadden en je wat grotere objectieven (al was t maar een simpele budgettele) bezit was die tas überhaupt een no go en/of hield het met 2 a 3 objectieven echt wel een keer op![]()
Om die reden zou ik nooit puur en alleen op die informatie af gaan, ongeacht welk merk het is en ongeacht de plaatjes die er bij staan. Men laat tassen regelmatig ruimer lijken dan dat ze daad werkelijk zijn. Daarom zou ik zeker aanraden altijd te bekijken of de gegeven info wel klopt adhv foto's op Cambags en/of zelf passen.