Vanochtend plaatste ik hier mijn week 31 een foto van een trekzakspeler uit een serie die ik van het weekend gemaakt heb. Net werd er een plaatselijke krant in de bus gegooid, en kijk eens wat er prijkt op de voor pagina....... ik zit hier echt te glimmen van trots en ben zo blij als een klein kind.
Ik heb vandaag mijn eerste bruiloft mogen fotograferen, en het was zó gaaf! Heb zelfs al een nieuwe boeking voor volgend jaar juni! Ik vond deze foto zooo gaaf!
net even de polder ingeweest en ik besloot een beetje te gaan oefenen met mijn camera. ik heb hem op M gezet en geprobeerd om foto's van lieveheersbeestjes te maken. normaal staat mijn camera altijd op sportstand maar ik probeer het om hem steeds vaker op M te zetten. ik had het onderwerp liever nog wat meer naar rechts gehad denk ik zelf.
Heel erg leuk binky! In om het bij geplaatste foto's te houden. Een van de bands die ik laatst op de foto zette (Audio Adam, foto van week 28 denk ik), heeft een aantal van mijn foto's op hun site geplaatst!
Ik heb mijn nieuwe lens binnen, nu lekker gaan testen! Ik vind het jammer dat de persoon op deze foto overbelicht is, verder vond ik hem wel iets hebben. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken
Vorig weekend was ik een paar dagen weg. Bij het huisje waar ik verbleef stond een vlinderboom en laat ik nou dol op vlinders zijn. Heb o.a. dit mooie Koolwitje op de foto kunnen zetten.
Nog lang niet klaar met al m'n vakantiefoto's bewerken, maar er heerst helaas chronisch tijd tekort deze week Week 31, bovenop de berg bij Geysir
wendy1987
Geplaatst: 02-08-15 17:53
Mijn week 31. Vandaag bij de profronde geweest in Tiel. Zo nog even terug om bij de mannen te kijken, maar vond dit wel een toffe foto, snelheid, maar toch detail. Vond zwart/wit zelf net wat sterker dan kleur.
Via boktupload omdat ik even geen tijd heb om op site te zetten nog...