Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
emkelover schreef:@ Dookie ,
Ik teken Armani na , laatste foto , alleen de teugels van het hoofdstel laat ik weg
@ Bokel ,
Yup het is gratis ..
Voor allemaal :
Ik teken op Acryl papierAls ik de tekening hebt gemaakt , en je zegt van nou dat vind ik echt mooi en knap voor een beginner , kun je de tekening ook kopen
Voor een kleine vergoeding van €1,50 incl. verzendskosten heb jij die tekening in huis
Ik teken ook met aquarel
Willen jullie wel even vermelden waar ik mee moet tekenen ?
Pattypaard : nike ( aquarel ) , mariska ( potlood )
Bokel :
Dookie :
MissHaffie :Aquarel ofzo?
Quote schreef:emkelover schreef:@ Dookie ,
Ik teken Armani na , laatste foto , alleen de teugels van het hoofdstel laat ik weg
@ Bokel ,
Yup het is gratis ..
Voor allemaal :
Ik teken op Acryl papierAls ik de tekening hebt gemaakt , en je zegt van nou dat vind ik echt mooi en knap voor een beginner , kun je de tekening ook kopen
Voor een kleine vergoeding van €1,50 incl. verzendskosten heb jij die tekening in huis
Ik teken ook met aquarel
Willen jullie wel even vermelden waar ik mee moet tekenen ?
Pattypaard : nike ( aquarel ) , mariska ( potlood )
Bokel : Mij maakt het niet zo veel uit maar het liefst aquarel
Dookie :
MissHaffie : aquarel ofzo?
Ellende schreef:Bij mij is de link wel gewoon groot (waarschijnlijk verkleint je browser hem automatisch, als je erop klikt wordt ie dan weer groter). Ik heb er dus maar een link van gemaakt omdat het anders wel een erg grote foto wordt voor bokt (en die rekt de pagina uit en dat is niet de bedoeling).
Ik vroeg het omdat ik af en toe oefenmateriaal nodig heb
Quote schreef:valiente schreef:jah maar jij bent raar en voor jou doe ik het gratis
oeps had ik niet moeten zeggen
Hahah
Wat, dat ik raar ben of dat je het gratis doet?
Jij is lief!
esly_lover schreef:Wie wil mijn paard na tekenen ?
Alvast heel erg bedankt