bedank voor de feedback Mijn week 31 een steenuil kuikentje wat bij ons in het weiland zat ik heb hem laten zitten want de ouders zouden vast wel in de buurt zijn, Maar een paar uur later zat hij er nog toen heb ik de dierenambulance maar gebeld en die hebben hem opgehaald
Fijn zo'n microsoft update. Doet mijn pantshop pro het niet meer. Maar een nieuw programma aanschraffen om mijn foto's te bewerken. Welke gebruiken jullie? ik dacht aan photoshop, lightroom of elements. Wat raden jullie aan?
Als je trouwens studeert of werkt bij een onderwijs instelling kun je helemaal super cheap aan adobe programma's komen. Ik betaal bijvoorbeeld 12,50 per jaar! voor een volledig adobe pakket met alle programma's. Moet je bij surfspot zijn.
Asselruiter
Geplaatst: 29-07-15 17:47
Week #31 - superschattig hengstje van 20 jaartjes jong!
showteam
Geplaatst: 29-07-15 21:16
NESCAFE schreef:
showteam, echt te schattig.
Dankjewel
PrimaDonna_
Geplaatst: 29-07-15 21:20
@Sicayes: bedankt voor de feedback. Foto is gewoon scherp. Misschien komt dat doordat ik hem via mijn telefoon heb geupload. De pootjes hadden er sowieso niet opgestaan aangezien ze in het gras lag en hele korte pootjes heeft Heb een andere meer van voren en daar zie je haar pootjes wel.