Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_x schreef:Dat is ook weer zo haha zuchtttt. Want ik zag ooit een 28:200 maar dat kan nooit goed zijn lijkt me. 2 lenzen zijn weer zo duur. Waarom kan ik die krengen niet gewoon bij de action kopen?
Bagheera_206 schreef:De Canon EOS 500D is een model uit 2009 geloof ik.Een camera kan maar een beperkt aantal foto's maken, nou ja de sluiter kan maar beperkt mee. Je weet bij 2e hands camera's van een paar jaar oud nooit hoeveel foto's te ze hebben gemaakt en wanneer ze het zullen begeven. Bij de professionele modellen zit er een teller op en weet je het meestal ongeveer bij benadering.
Dus het is je eigen keuze als je voor een 2e hands 500D gaat, maar hou dit wel in je achterhoofd.
stefaniepje schreef:Ik kijk al een tijdje uit naar een nieuwe spiegelreflex. Ik heb 1,5 jaar geleden mijn Olympus e-450 met lenzen 14-42mm en 40-150mm gekocht. Ik heb al erg veel geoefend, maar het resultaat is nog altijd niet wat ik er van verwachte. Ik ben misschien van plan een andere lens bij te kopen, maar ik zit er toch over na te denken om een iets bekendere camera te kopen waar ik ook veel meer informatie en tips over vind. Ik had de Canon 1000D in gedacht. Ik heb namelijk pas enkele aanbiedingen gezien waar hij niet zo duur is. Maar dan hoor ik weer verhalen over de Canon 1100D die dan nieuwer en beter zou zijn.
Zou ik bij mijn SRL blijven, of toch maar overstappen naar een Canon? Ik twijfel enorm!
sloffiee schreef:Hallo allemaal !.. mag ik mij hier ook meldenben patricia en heb sinds zaterdag een canon eos 300D incl lens 35-80 mm
groetjes