nja dan maar over nieuw he

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hert0g schreef:Haal mij maar van het lijstje wel Valiente
Quote schreef:Hert0g schreef:Haal mij maar van het lijstje wel Valiente
Je weet niet wat je zegt
valiente schreef:jah maar jij bent raar en voor jou doe ik het gratis
oeps had ik niet moeten zeggen
emkelover schreef:Aangezien ik wat nieuwe tekenspullen heb gekregen wil ik wel weer eens gaan tekenen. Mijn beste kant ( jaja) is nu nog met gewone potlood , maar ik ben nu ook bezig met acrylverf en aquarel potloden. Dus is er nog iemand die zijn paardje nagetekend wil hebben??
1. Pattypaard?
2.
3.
4.
5.
Ik weet dat ik nog een lijstje van 2/3 mensen heb staan , die tekeningen heb ik allemaal af . Ik moet alleen een foto makenVoor diegene die willen dat ik hun paardje teken , moet je wel een goede hoofdfoto sturen
. En wel je naam op het lijstje zetten natuurlijk
Groetjes Sharona
emkelover schreef:Aangezien ik wat nieuwe tekenspullen heb gekregen wil ik wel weer eens gaan tekenen. Mijn beste kant ( jaja) is nu nog met gewone potlood , maar ik ben nu ook bezig met acrylverf en aquarel potloden. Dus is er nog iemand die zijn paardje nagetekend wil hebben??
1. parrtypaard?
2. bokel
3. Dookie
4.
5.
Ik weet dat ik nog een lijstje van 2/3 mensen heb staan , die tekeningen heb ik allemaal af . Ik moet alleen een foto makenVoor diegene die willen dat ik hun paardje teken , moet je wel een goede hoofdfoto sturen
Groetjes Sharona
Bokel schreef:emkelover schreef:Aangezien ik wat nieuwe tekenspullen heb gekregen wil ik wel weer eens gaan tekenen. Mijn beste kant ( jaja) is nu nog met gewone potlood , maar ik ben nu ook bezig met acrylverf en aquarel potloden. Dus is er nog iemand die zijn paardje nagetekend wil hebben??
1.Bokel?
2.MissHaffie
3.
4.
5.
Groetjes Sharona[/quote
is het gratis? als dat zo is wil ik graag Bonito hebben getekent. Alvast bedankt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HBADTSNP
[/quote]
emkelover schreef:Klopt dit lijstje :
1. parrtypaard?
2. bokel
3. Dookie
? Zoja ,,
stuur allemaal ff via PB een duidelijke hoofdfoto
Ik wete niet wie het vroeg , maar het is gratis , tenzij ik de orginele tekening naar je op moet sturen , ik teken op acrylpapier dus ikl vraag een kleine vergoeding als ik de tekening moet opsturen
gr sharona