Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Planning voor de launch is maart 2012 en prijs is onbekend, maar ze verwachten 7.000 USD.
Er was ruimte voor verbetering op gebied van AF, deze camera heeft een heel nieuw AF-systeem, en op papier ziet het er goed uit. Ben zeer benieuwd wat het in de praktijk zal gaan doen, maar als het écht een aanzienlijke verbetering is vind ik 7500 dollar geen raar bedrag... Of ik het er aan uit ga geven is een tweede; sterk verbeterde AF zou voor mij veel waard zijn maar niet zó veel. En mijn 1D3 hoeft nog niet direct vervangen te worden. Dus misschien over een jaar of twee een tweedehandsje aanschaffen ofzo
We'll see. Het lijkt me iig fantastisch de camera eens te proberen, misschien huur ik 'm wel een dagje als 'ie eenmaal op de markt is ofzo.
Ben erg opgelucht dat de camera geen 21, 24, 30 of 84 megapixels heeft gekregen 
Maar ziet er inderdaad erg veelbelovend uit op papier. 
Nog steeds de Canon 1100D?

en .. kleding die ik gewoon echt NIET kon laten hangen
)
550D is model 2010. 600D is model 2011. Ik verwacht dat in februari/maart wel de 650D uit zal komen. Haha! 

Bagheera_206 schreef:Als je dan nog even wacht komt de opvolger van de opvolger van de 550D uit.550D is model 2010. 600D is model 2011. Ik verwacht dat in februari/maart wel de 650D uit zal komen. Haha!
Hoe langer je wacht...
Lenzen daarentegen gaan veeeeeeeeeeeeeeeel langer mee dan bodies en zijn ook nog eens waardevaster. Ik zou persoonlijk voor een 1100D met wat betere lenzen kopen dan de 550D met mindere lenzen.
)