Bij mij is het ondertussen keuzes maken... Het is hier echt prachtig herfst...! Maar ik wacht nog even op dé perfecte foto, maar daarvoor moet de zon weer gaan schijnen.
JewEmm, jij zit momenteel niet in de Benelux, toch? (Helsinki?)
Ik denk dat ik zo ook naar buiten ga. Lekker genieten van het weer en proberen een geschikte foto te maken. Heb nog geen echte ideeën, maar die komen vast wel.
Naar de lente en zomer, winter wordt ook overgeslagen
Fem
Geplaatst: 10-10-16 06:44
Ik doe ook graag mee.. Herfst is toch wel zo ongeveer mijn favoriete jaargetij! En zeker qua kleuren... De echt herfstkleuren laten nog op zich wachten.. Maar zo bij zonsopkomst is het al een aardig Herfstig sfeertje!
Ik denk dat ik deze keer oversla. De herfst is al een beetje voorbij en heb al.de eerste sneeuw gezien.
Sneeuw
Ik heb ook nog geen kans gehad om naar het bos te gaan
Melissa0304
Geplaatst: 15-10-16 01:44
Zo een stille meelezer hier.. gave foto's die voorbij komen zeg! Ik heb eerder deze week mn eerste goede camera gekocht dus als ik het een beetje ondet de knie heb dan ga ik ook meedoen
Het duurde even, maar de blaadjes beginnen te verkleuren! Hele leuke shoot gehad vandaag... Maar binnenkort heb ik een mini meeting met puppies staan. Ik gok dat ik daar mee los kan voor dit thema