Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helaas is je kitlens niet echt handig bij paardenfotografie.
Maar ik weet niet wat jij veel vindt en hoeveel jij er aan uit wilt geven.
. Ik hoop dan wel direct een meer geschikt tweede objectief te kopen met de olympus waar naar ik gezocht hebt leek dit ook wel mogelijk met mijn budget
.
en ik ben geen geweldige fotograaf dus het lijkt mij weinig zinnig om hele dure camera te kopen. Ik ben er waarschijnlijk nog wel enkele jaren mee bezig om zo goed te worden dat ik daar ook daadwerkelijk iets aan heb en wie weet word ik wel nooit zo goed
. Ik kan nieuw ook een olympus instap kopen met twee kitlenzen kopen voor 450,- als zo'n grip niet went trouwens. Maar ik zie die camera's tweedehands voor veel minder en dan naar zeggen van de verkoper in zeer goede staat en weinig gebruikt (hoewel natuurlijk niet iedere verkoper daarin even eerlijk is
). Ik heb juist het idee dat veel mensen een SLR kopen als "wonder camera" uitendelijk nauwelijks betere resultaten krijgen en het maar een heel gesleep vinden en hem dan maar gauw weer verkopen
en dat er dus veel prima camera's tweedehands worden aangeboden.
. Ik wil vooral een camera om veel mee bij te leren, die makkelijk te bedienen is en waarmee fotograferen voor mij leuk blijft
Dat weet je dus nooit bij een instapper.
Vandaar dat ik mensen afraad een instapper 2e hands te kopen.
. Een meer proffesioneel model over kopen gaat mij niet lukken tenzij ik een enorme sukkel tegen kom denk ik
.
, alleen mag ik steeds camera's lenen of er voor mijn bijbaan een avond mee spelen en dan gaat het zo kriebelen (het is niet eerlijk
).
judithh schreef:@liedje..Vandaag heeft mijn dochter de 1000D met 18-55 IS + 55-250 IS met een lowepro slingshot tas, zonnekap, extra accu enz..gekocht bij kamera express voor een kleine €450,-
Moet je wel even voor langsgaan, praatje maken en een dealtje sluiten
) liedje89 schreef:Tja, dat hou je natuurlijk altijd als je tweedehands apperatuur koopt, vooral als het iets is wat fragiel is maar waar wel veel mee gesleept word (zoals een camera, telefoon of een laptop). Dat is natuurlijk altijd het nadeel aan tweedehands (van een particulier) iets kopen, daar ben ik me ook echt wel van bewust. Maar tegelijkertijd kan je die pech altijd hebben ik heb als ik dingen nieuw koop ook wel gehad dat het er een maand na de garantie periode mee ophield zeer frustrerend maar je doet er niets aan. Een meer proffesioneel model over kopen gaat mij niet lukken tenzij ik een enorme sukkel tegen kom denk ik
.
HLPhoto schreef:liedje89 schreef:Tja, dat hou je natuurlijk altijd als je tweedehands apperatuur koopt, vooral als het iets is wat fragiel is maar waar wel veel mee gesleept word (zoals een camera, telefoon of een laptop). Dat is natuurlijk altijd het nadeel aan tweedehands (van een particulier) iets kopen, daar ben ik me ook echt wel van bewust. Maar tegelijkertijd kan je die pech altijd hebben ik heb als ik dingen nieuw koop ook wel gehad dat het er een maand na de garantie periode mee ophield zeer frustrerend maar je doet er niets aan. Een meer proffesioneel model over kopen gaat mij niet lukken tenzij ik een enorme sukkel tegen kom denk ik
.
Je hebt natuurlijk ook tweedehands spullen die nog volop in de garantie zitten. Kwestie van goed zoeken op bijv. marktplaats![]()
Nouks schreef:niet alleen in theorie, ik ben verantwoordelijk voor die garantie.Je zou in theorie garantie kunnen claimen bij Kevin als Kevin je die beloofd zou hebben