Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judithh schreef:@liedje..Vandaag heeft mijn dochter de 1000D met 18-55 IS + 55-250 IS met een lowepro slingshot tas, zonnekap, extra accu enz..gekocht bij kamera express voor een kleine €450,-
Moet je wel even voor langsgaan, praatje maken en een dealtje sluiten
liedje89 schreef:Tja, dat hou je natuurlijk altijd als je tweedehands apperatuur koopt, vooral als het iets is wat fragiel is maar waar wel veel mee gesleept word (zoals een camera, telefoon of een laptop). Dat is natuurlijk altijd het nadeel aan tweedehands (van een particulier) iets kopen, daar ben ik me ook echt wel van bewust. Maar tegelijkertijd kan je die pech altijd hebben ik heb als ik dingen nieuw koop ook wel gehad dat het er een maand na de garantie periode mee ophield zeer frustrerend maar je doet er niets aan. Een meer proffesioneel model over kopen gaat mij niet lukken tenzij ik een enorme sukkel tegen kom denk ik
.
HLPhoto schreef:liedje89 schreef:Tja, dat hou je natuurlijk altijd als je tweedehands apperatuur koopt, vooral als het iets is wat fragiel is maar waar wel veel mee gesleept word (zoals een camera, telefoon of een laptop). Dat is natuurlijk altijd het nadeel aan tweedehands (van een particulier) iets kopen, daar ben ik me ook echt wel van bewust. Maar tegelijkertijd kan je die pech altijd hebben ik heb als ik dingen nieuw koop ook wel gehad dat het er een maand na de garantie periode mee ophield zeer frustrerend maar je doet er niets aan. Een meer proffesioneel model over kopen gaat mij niet lukken tenzij ik een enorme sukkel tegen kom denk ik
.
Je hebt natuurlijk ook tweedehands spullen die nog volop in de garantie zitten. Kwestie van goed zoeken op bijv. marktplaats![]()
Nouks schreef:niet alleen in theorie, ik ben verantwoordelijk voor die garantie.Je zou in theorie garantie kunnen claimen bij Kevin als Kevin je die beloofd zou hebben