nee heb het niet met krijt gedaan maar met houtskool ... die vegen zitten er op omdat ik vaak per ongeluk iets uitveeg ( heel irritant) en dat ik dat dan niet goed weg kan gummen dus zet ik wat meer vegen zodat het lijkt of het met opzet gedaan is .. later spuit ik hem in met haarlak zodat het niet weer uitveegt ..
Ik doe alles in t begin heel dun...wat buiten de lijntjes gaat gum ik altijd weg.En gewoon steeds een ander papiertje onder je hand leggen dan krijg je ook niet van die vegen.
Ahah ik snap t! Handig trucje: leg een wit blaadje tussen je hand en je papier en werk van links naar rechts( als je rechts ben, als je links ben dus andersom )
ja haarlak werkt prima doe ik ook altijd, wel oppassen dat je niet te dicht op je papier spuit, krijg je lelijke vlekken ( kan ook aan t merk haarlak liggen )
haha die is vast blij met je dan Ben benieuwd naar je tekeningen, ik heb er ook weer een af, de shetlander van mn zusje ( doerakje hier op bokt ) Zet m er vanmiddag op! Groetjes Iris
Mactime, dat ziet er al veel mooier uit zonder dat geveeg. De 1na laatste is echt mooi! De laatste vind ik dat vegen in de tekening wat minder mooi. Probeer zonder te vegen, zoals je bij de 1na laatste hebt gedaan, das echt mooi
Heel mooi Mactime! Echt strak Zin om die van mij te tekenen? pb me maar
ik wil er best 1 tekenen maar moet wel een hoofdfoto zijn zoals die 1ste of 3de of het moet een foto zijn waar jou gezicht in iedergeval niet op staat want in mensengezichten ben ik echt slecht .. mail maar een leuke foto mag ook wel zon als de 2de zijn met schouder en laars van jou enzo..