Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joysieee schreef:Er komen weer hele gave foto's voorbij!Ik ben helaas op vakantie en heb erg weinig internet, Agossie zal dus mijn week 30 plaatsen.
Maar even een vraagje tussendoor; hoe doen jullie het met verkleinen? Wanneer ik mijn foto's verklein tot webformaat worden de kleuren onwijs grauw en worden ze onscherp.. Ik kan bijvoorbeeld geen nieuwe portfoliofoto's plaatsen omdat de foto's, als ik ze scherp en goed in kleur op mijn site wil, te groot zijn om te uploaden naar mijn site. Hoe doen jullie dat?
Deetjeeuh schreef:Jespri, is het niet een idee je logo wat kleiner te maken? Vind hem namelijk heel erg storen en eigenlijk ook een beetje de foto 'verpesten'
Jammer trouwens dat ze net niet in de zon zit, verder hele mooie foto.
Jespri schreef:Deetjeeuh schreef:Jespri, is het niet een idee je logo wat kleiner te maken? Vind hem namelijk heel erg storen en eigenlijk ook een beetje de foto 'verpesten'
Jammer trouwens dat ze net niet in de zon zit, verder hele mooie foto.
Ben het met je eens, maar ben er nog niet helemaal over uit. Het gebeurd helaas zo vaak dat foto's gestolen worden en het logo er afgehaald word enz.. Ik kan hem misschien wel wat minder hard maken.. Het is ook foto verschillend bij de een valt hij veel minder op dan bij de andere. Wil alleen niet met verschillende grotes gaan werken.
Niet in de zon was een bewuste keuze, ivm schaduwen enz.Bedankt voor je reactie!
Deetjeeuh schreef:Jespri schreef:
Ben het met je eens, maar ben er nog niet helemaal over uit. Het gebeurd helaas zo vaak dat foto's gestolen worden en het logo er afgehaald word enz.. Ik kan hem misschien wel wat minder hard maken.. Het is ook foto verschillend bij de een valt hij veel minder op dan bij de andere. Wil alleen niet met verschillende grotes gaan werken.
Niet in de zon was een bewuste keuze, ivm schaduwen enz.Bedankt voor je reactie!
Dan zou ik de schaduwen meer oplichten! Vind het zo jammer zo.
Wb je logo, ik zou hem kleiner maken en dan op een maat houden. Ook niet gaan werken met verschillende hardheden. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een kleiner logo, je foto's worden nog niet zo heel snel gestolen. Daarnaast, andere mensen herkennen hem vast wel van je.