Maar de wat oudere camera's (die je nu vooral op MP ziet) zijn na wat zoeken ook erg goedkoop nieuw te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Maar de wat oudere camera's (die je nu vooral op MP ziet) zijn na wat zoeken ook erg goedkoop nieuw te krijgenDan betaal ik liever wat meer voor een nieuwe, zonder evt. versleten sluiter (wat je niet ziet) en met garantie. En dat hoeven geen honderden euro's te zijn
yvonnepuntnl schreef:Dit is ook een hele mooie aanbieding van een nieuwe camera:
http://www.fotolooman.nl/catalog/shoppi ... hp?sort=3a
yvonnepuntnl schreef:
sunny_90 schreef:yvonnepuntnl schreef:
Misschien is een 2e hands iets voor jou?
Op marktplaats staan 350D camera's voor ca. €350 inclusief lens
Of je houdt de aanbiedingen in de gaten, net als mij![]()
Heb laatst de Canon 350D nieuw voor €388,- gezien, maar was toen nog enorm aan het twijfelen. Zit nu eigenlijk te wachten op een aanbieding als dieDus, mocht iemand iets tegen komen....
xDramaQueen schreef:op die wacht ik ook weer![]()
ik heb hem al 2x gezienals ie er weer is twijfel ik geen seconde, ik ga eind januari eindelijk een spiegelreflex aanschaffen, misschien word het wel de 400D dubbelkit die gooie ze ook vaak in de aanbieding
xDramaQueen schreef:Bij de steenweg spiegelreflex van pentax (ist DL) 299 euro.
Amber_VZ schreef:Ik heb nu toch echt jullie raad nodig!
Ik loop echt heel erg te twijfelen tussen 2 spiegelreflex camera's.
1: Canon EOS 400D, omdat ik daar heel veel goede reacties over hoor en hem al een keer in me handen heb gehad.
2: Pentax k100d Super, omdat een kennis van me moeder in een camera winkel werkt en zegt dat deze camera de Canon 'overwonnen' heeft. En omdat het wel even scheelt qua prijs.
Maar omdat die nog niet echt heel 'beroemd' is weet ik het niet
Ik ga zowiezo bijde camera's aanvoelen, om te kijken welke beter in me handen licht.