deze tekeningen worden vandaag of morgen nog gemaakt 1. mlies (liefst nog een foto allleen van het hoofd... als je die hier ff op wil zetten ) 2. charelleilovemagic4ever
3. jij misschien?// wil jij ook een tekening van mij zet dan ffe je foto hier op .. moet een hoofdfoto zijn..
heyhey, ik ben sinds kort ook begonnen met tekenen en om het goed te "leren" doe ik nu nog overtekenen! Hier de gene die ik vanmorgen heb gemaakt (het paard van marwszjeuh!):
Aargh.. Heb en paar dagen geleden voor het eerst houtskool gebruikt en durfde het resultaat eigenlijk niet op bokt te plaatsen, het is gewoonweg onwijs fout gegaan met het hoofd.. Ik plaats 'm hiet toch maar even stiekem, in de hoop dat iemand wat nuttige tips heeft.. maar wees niet te streng aub, tis m'n eerste houtskool- en eenhoornachtige tekening ..
waarvoor schrikken...zo erg is tie niet ik heb ook eens houtskool gebruikt..maar dat was niet egt tekenen
egt tips heb ik niet maar misschien uhm..iets vaster werken zegmaar...of in ieder geval dat het niet zo uhm...ja hoe moet ik het zeggen beetje minder vegerig lijkt zoals vind ik dan bij het oog... ik denk dat de mond eigenlijk een beetje anders moet en het neusgat mag vind ik wat duidelijker Ik vind de kaaklijn zegmaar wat dik en uhm..beetje raar maar ik heb er niet egt verstand van dus of je hier iets aan hebt weet ik niet....
vind het echt een heel mooie tekening wel doe het je echt niet na
Hihi, dat oog is inderdaad helemaal mislukt.. heb het wel 10 keer over gedaan en dit is het beste wat eruit kwam (kun je nagaan hoe die andere negen ogen eruit zagen )
Ach, binnenkort proberen we het gewoon weer, wie weet wat er dan uit tevoorschijn komt
Sorry dat ik niks van me had laten horen voor die paardentekeningen . Ik was bezig voor Sheerza en nog 2 andere bokkers , maar ik ben m'n tekenblok dus kwijt en ik moet nu dus overnieuw beginnen. Dit was mijn lijstje :
xXVeronaXx Amanda Sheerza
Ik begin morgen met xXVeronaXx en ik eindig met Sheerza
Mag ik vragen waarom jij ( Mactime ) Die vegen om je tekening maakt? Ik vind het een beetje rommelig staan en denk dat je tekening beter uitkomt als je die vegen achterwege laat. Ik weet natuurlijk niet hoe jij er over denkt maar is misschien een x het proberen waard? Succes en ik vind je tekeningen mooi, ik doe het je niet na met krijt ( dat gebruik je toch?) Groetjes Iris
Laatst bijgewerkt door Eline op 08-08-05 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Om te tekenen niet, voor de lay out wel ;) Even een link van gemaakt.