Absoluut niet mijn beste werk, maar voor mij heel dierbaar. Mijn 11 jarige neefje staat solo en live te zingen voor een vol theater. Ik zat op de 2e rij en kon niet manoeuvreren, dus kon van één plek maar fotograferen. Mijn neefje had mij gezien.
Lipydo
Geplaatst: 20-07-15 21:30
Ennnnnn... mijn camera heeft de geest gegeven.
Snel op zoek naar een vervanging, want zit middenin een shoot van 7 dagen lang ugh. Goeie timing. (Als iemand een leuke Canon full-frame rond de 500/600 euro weet? Let me know!) Vandaar een oudere foto voor deze week, maar wel paar dagen geleden pas bewerkt:
Week 29
Revanches
Geplaatst: 20-07-15 21:36
De mijne volgt nog want die had ik nog niet geplaatst geloof ik...
Fem
Geplaatst: 20-07-15 21:54
Niet mijn meest technische hoogstandje... Maar wel een foto die voor mij veel emotie oproept. We hebben afgelopen woensdag ons lieve hondje in moeten laten slapen. Ze kwam al in geen tijden meer op schoot zitten en toen mijn papa kwam afscheid nemen ging ze bij hem op schoot liggen, ze voelde het aan en het gaaf zo'n mooi plaatje dat ik een foto moest maken..
Mijn week 29:
it_is_me
Geplaatst: 20-07-15 21:54
Week 29
Pfff wat gaat de week toch weer snel voorbij. Nog net op tijd om mijn foto te plaatsen .
Mariett
Blogger
Geplaatst: 20-07-15 21:55
Mijn week 29, net op tijd:
Helaas niet m'n beste, had niet echt tijd om foto's te maken.
Helaas ga ik mezelf afmelden. Heb hier veel plezier aan beleef. Maar momenteel enorm druk met studie werk en giga moestuin. 2 opas in het ziekenhuis. En iedere week een foto moeten insturen ipv willen heeft mij doen besloten toch te stoppen zodat ik mezelf niet voorbij ga lopen.
Week 30 Week 30 by equestrianmy, on Flickr Ik vind het persoonlijk jammer dat de staart van de pony er niet volledig opstaat links.
Ik zal kijken of ik in de loop van deze vakantie kan inleveren, maar ik heb geen zekerheid, mocht het niet lukken, dat zal ik ze later in 1 keer inleveren