Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xMonsterr schreef:Trouwens hier nog een foto die ik gemaakt heb met mijn nieuwe camera!
http://94.100.114.182/1412300001-141235 ... _czGQ.jpeg
) Destino schreef:Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Het is echter wel zo dat hij dit voorheen niet deed. Het is iets van de laatste maanden.
Er is zeg maar een soort indexopgave waarin staat welke bestanden op welk plekje staan. Op het moment dat je bestanden van je kaartje verwijderd gooit hij alleen de index weg, maar staan in feite je foto's nog op je kaartje. Als je dan nieuwe bestanden op je kaartje schrijft kunnen ze de oude plek in nemen, maar ze kunnen ook ergens anders op het kaartje geplaatst worden. Hij moet elke keer uitzoeken waar nog plek is om daar de bestanden heen te schrijven. Als je al tig keer je kaartje hebt volgeschreven en alleen de foto's hebt verwijderd kan je kaartje er op een duur langzamer van worden.

Ik ga het zeker een keer doen, duurt dat trouwens ook lang (aangezien je het had over een volle batterij)? 

) ga ik voor de 1100D. Ongeveer een maand later (1 januari) ga ik naar NY en áls ik 'm dan heb, gaat hij natuurlijk mee. Wat raden jullie mee aan als geheugenkaart? Ik gebruik nu de 400D van mijn zus en de 200 foto's die er op gaan heb ik al snel volgeschoten. Ze denkt/zegt dat het 1G is, moet ik dan eerder naar de 4G/6G gaan? Geen idee of ik het hier goed vraag hier eigenlijk
En weet er iemand cursussen omgeving Amsterdam? Voor een absolute noob
) dan zou ik er 2 meenemen.
dus kan ik je helaas niet meer helpen...