mickey1989 schreef:waar is trouwens dat gedichtenmiepjes topic gebleven, kan hem niet meer vinden
viewtopic.php?f=146&t=596239&hilit=
maar volgens mij ligt het een beetje dood
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mickey1989 schreef:waar is trouwens dat gedichtenmiepjes topic gebleven, kan hem niet meer vinden
Missy_ schreef:mickey1989 schreef:waar is trouwens dat gedichtenmiepjes topic gebleven, kan hem niet meer vinden
viewtopic.php?f=146&t=596239&hilit=
maar volgens mij ligt het een beetje dood
Maar het is wel minder dan eerst, maargoed. Daar ga ik wel even verandering in brengen
) mickey1989 schreef:wachtend op de zon
wachtend op de warmte (hoop)
wachtend op de liefde (hoop)
die hij nooit heeft gekend (flachback)
wachtend op een vriend (hoop)
wachtend op geluk (hoop)
neemt hij een beslissing (daad, nu)
alles is nu toch al stuk(conclusie nu)
ben niet tevreden over de laatste regel van de tweede strofe
Maar zelf heb ik eerlijk gezegd niets met de laatste twee zinnen van jouw versie. 
Maar ik doe mijn best en ik hoop dat het beter gaat haha

)nijntjepluis schreef:@ Rudi iedereen zijn mening, vind het gedicht opzich wel mooien het ritme loopt ook goed maar een beetje te veel wachten en die twee laatste zinnen kunnen er ook gewoon onder van mickey, maar als hij nog aan zijn gedicht wil knutselen dan laat ik daar ruimte voor door te knutselen maar het zeker geen perfect iets van te maken maar wel iets waar aanwijzingen in zitten.
@ Rudi Mooi gedicht,goede woordkeus. Maar auw dat einde: Niemand die aan mij nog denken zal.

ben benieuwd naar de nieuwe foto
Kim_89 schreef:t was een rotfoto dus ik deed maar niet mee
rudi schreef:Kim_89 schreef:t was een rotfoto dus ik deed maar niet mee
Beetje kinderachtige reactie, vind ik.. een rotfoto? Misschien deed hij jou minder als andere mensen, maar dat is altijd. Ik kon bv wel weer veel met deze foto
Ik bedoel er verder niks mee hoor.. de foto is wel leuk, maar ik kan er niks bij maken. Dan hoef jij niet zo fel op mij te reageren.. zucht..
Kim_89 schreef:t was een rotfoto dus ik deed maar niet mee

Frannie schreef:Kim_89 schreef:t was een rotfoto dus ik deed maar niet mee
sorry voor de slechte keuze foto, maar hierdoor wordt bewezen dat goede dichters toch wel echt bij elke foto een passend gedicht kunnen maken
Maar ik begrijp je reactie volkomen hoor
Dus met andere woorden: je bent geen echte dichter..
???