heeft ze last van zomerexceem ofzo? Ik zag bij der manenkam wondjes, oid. Mooi paardje HEb al een heel aantal friezen Groejtes
Hij heet helaas idd zomerexceem. Heb hem vorig jaar gekocht en de eigenaar beweerde dat hij geen exceem had. Dus toen er in het voorjaar wondjes kwamen heb ik de DA erbij gehaald. Bloed afgenomen en op de uitslag gewacht, maar toen deze binnen kwam wist ik het al, al z'n manen weg Dus een deken gekocht en dit jaar er op tijd bij zijn! Hopen dat ik kan voorkomen dat hij weer zo'n jeuk krijgt...
M'n Shet heeft ook zomereczeem Zo k*t, echt Maar koop geen deken want het is eigenlijk niet mijn Shet, en hij kan zelfs geen halster op de wei verdragen, schuurt ie er gewoon af, dan zeker geen deken, en als ie dan zo'n dure deken kapotschuurt ...
Sjonge, ik ben blij dat mijne niet van dat soort maffe kwaaltjes heeft, dat lijkt me echt vreselijk. Hoe komt zomereczeem eiegenlijk? Een merens die ik ken ( :p ) heeft dat ook i/d zomer. Ligt dat aan 't weer getijde en aan 't ras ofzo? of kan mijne 't ook zo krijgen?(Draver-achtig)
Had 3 pagina's geleden gevraagd of iemand mijn paardje wil tekenen. Iedereen mag het doen. Het is een Belgisch trekpaard. Kijk op www.verabelg.web-log.nl Daar heb ik nieuwe hoofdfoto's geplaatst en dan kan je er 1 uitzoeken. Laat het me wel ff weten via een pm of je haar wil tekenen of niet. Haar naam is Vera.
gaat er dacht ik om of ie allergies is voor de mugjes die ervoor zorgen. sommige rassen zijn er dnek ik wel gevoeliger voor, hoor je t meer van. maar aan de kust of waar veel wind staat hebben ze dr geen last van omdat die mugjes niet tegen die wind in kunnen vliegen.
als je kruisje ziet op me site moet je rechtermuisknop en dan afbeelding weergeven en dat een paar keer doen als ie hem telkens niet weergeeft. Daar heb ik namelijk ook telkens last van
héé!! Da's mijn pony. Ik vind 'm leuk gelukt!! Jammer dat ie rood is. Of komt dat door de scan?? Het halsje mag iets dikker waar het hoofdje zegmaar begint. Daar mag het iets dikker eindigen. Er mag ook ietwat meer een welsh hoofdje in. Een deukje zegmaar.
Maar verder vind ik 'm echt heel erg gaaf!! Heel cool, de schaduwen zijn heel mooi gemaakt! Ik herken Nikita er echt in!!
Ik wist niet dat jij Nikita ging tekenen... Maar super bedankt!! Hij is heel mooi!
Ik zocht gewoon een leuk paardje om te tekenen, dus keek in dit topic en Nikita was dus een van de eersten die ik tegenkwam. Het is met een soort roodbruin potlood getekend vandaar, wou eerst met houtskool doen maar dat veegt zo. Ik ben blij dat je m mooi vind...
Jah nee maar ik wou gewoon weten hoe of wat, van 1 reactie weet ik al gonoeg en ga ik niet eenheel topic voor openen die toch weer gesloten wordt. Mooi gelukt Derma, en idd sonde dat 't een rood/bruin potlood is, dat geeft een iets... andere uitstraling. Ik vind hem erg mooi geworden, vanavond ga ik weer met mijn portfolio bezig, ben bij mijn vriend dus jah! Groetjes
Ik vind die van Nikita ook erg mooi! Smeetjoew: Je paardje is wel beroemd he? In de teken dingen Ik vind het alleenn wel jammer dat ie met roodbruin is, maar dat maakt hem juist ook wel weer apart!
Verosjaak: Ik vind dat je een erg stoer en mooi paard hebt. Echt heel leuK! Geweldig, zo een dier... Ik moet alleen nog mijn eigen paardje tekenen, en daarna wil ik nog een haflinger, maar die moet niet perse, en dan kijk ik hier even
Ik teken ook paarden! zet jezelf maar in het lijstje en stuur dat in een PB'tje Voor voorbeelden kijk in me profiel!
1. Fairytail 2. Smeetjoew ?! 3. Swintha_13 (foto's staan op pagina 3 en als die niet goed zien pb me dan stuur ik andere.) 4.Tha_niekje 5.mSz_iriS 9. 10. 11. 12.
Links ivm grote fotoos. De gewone echte foto Alleen had ik zijn hoofdje uitgeknipt, en uitgeprint. Alleen had ik hem niet uitgeknipt opgeslagen, dus even de gewone hele foto Ow, wel alleen zijn hoofdje, foto was te groot dus heb gelijk maar even uitgeknipt, en verkleind http://img520.imageshack.us/img520/5047/hoofdje7ab.jpg
Commentaar lief houden he, die van dat hondje, Oscar het is de eerste keer, watjullie inmiddels weten En ik vind hem erg mooi, en ben er erg trots op. Ben er 4 uurtjes aan bezig geweest. Oogje ben ik niet heleeeemaal tevreden over, maar ik vind hem best goed. Beter kreeg ik hem niet, dat geld ook voor het neusje Wat vinden jullie? Groetjesss!
Mooi voor een eerste keer Alleen vind ik dat de haren heel "opeens" te voor schijn komen, of je met er 1 geheel van maken, of gewoon ieder haartje tekenen, maar niet van dat ineens naar haren Veerder, alles wat een donkere of iig geen wit is, meot ook een kleur hebben werk daar aan, maak de schaduwen extreem donker en speel een beetje met de licht inval. Verder, het paardje, als ik hem op zie laden, zie ik dat hij een beetje een te laag oog heeft. de neus(onderkan moet van breed naar smal lopen, je meot alles erg overdrijven zeg maar, dan maak je de kin iets minder breed, dat geeft een wat logischer effect Véél meer schaduwen tekenen Neem als voorbeeld even deze, dit is een wit paard, de plekken waar je wit zit, moet dus wit zijn, maar de plekken waar de schaduw is moet je ook schaduwen tekenen, wat je nu meer maakt is meer een soort strip, dat deed ik ook eerst Dit paard is bruiner ,de plekken waar hij lichter van kleur is maak je hem lichter, maar niet wit, niet niet ingekleurd zeg maar Je moet bij een kwart/bruiner paard alles in kleuren, alles een kleur geven, dat geeft 't werkelijke effect, je moet gewoon wat aanknoeien, gewoon denken, je bent begonnen met niks, veel oefenen, ik teken vanaf mijn 6e dus nu bijna 10 jaar, van strips tot nu realistische dingen. Veel uitproberen en jezelf niet afstraffen, niet denken dat 't niets wordt, veel oefenen!