Wie wil voor mij een filmpje maken?? Ik wil het echt zo onzettend graag!! Jah....Dus heb ik er maar nog wat nieuwe foto's bij gemaakt!!!
Hij heet dus Teddy!!
SUPER LELIJK BEWEKRT! TOEN WIST IK HET NOG NIET GOED!
Let niet op mij!
Dit vind ik wel de mooiste!
Deze is juist wel heel mooi! Alleen let niet op dat lelijke mens! :evil:
En nu dus lieve Teddy foto's samen met mij!!!!!!!!!!!!
Deze is lief!
Waahhhhaa!! Ik en Teddy's kond!
Julia wou euhm..Zo een foto maken! Dus ik "Zei" : Hey! Waarom zo om hier joh! En toen was het al dus bijna "Flits!" Dus stak ik lekker mijn tong uit! :lol:
Kusje!
Weer Kusje! *Kan niet van je afblijven Tedd!
En deze dan! Hier komt ie! Geweldig! En dus even vergroot! *let alleen niet op mijn kies die er uit is!
Ik hoop dat jullie wat willen maken!
*Er staan nog wat kleine verhaaltjes bij van dit heb ik gekopieert van een topic!
oe, bij dat filmpje, daar heb je met zo'n foto een effect van een oud filmpje gegeven. Zou je dat ook met één foto kunnen? en misschien dat op formaat van een avatar maken? hoeft niet, dat kan ik ook in het avatartopic vragen ik stuur je wel foto als het kan
Ok, ik ga er morgen aan beginnen Tenzij iemand anders hem gaat maken Heb een beetje problemen met me download programma,, hoop dat t lukt en heb je anders nog een 2,3e keus,, en als k die nie hep kies k zelf wel een liedje dar der leuk bij past
@ thunder4ever: Ik maak wel een filmpje met foto's uit je profiel, foto's van Thunder. Het is mijn eerste filmpje die ik voor iemand maak, dus je moet maar zeggen wat je er van vind, maar ik zal eerst wel een filmpje maken met foto's in je profiel.......... goed?