Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:
Ik vind hem erg mooi, de letters zien er niet helemaal zo recht uit als op n echte auto maar t geeft wel n mooi schilderachtig effect
. Rond de 20-25 euro?
leuk ET! Mmh vind t moeilijk hier n zinnig commentaartje bij te verzinnen! 10 euro?
). Van de pegasus vind ik vooral de vleugels ontzettend knap gedaan
.
. 10 euro?
Maar alvorens geld te vragen zou ik hem nog iets meer uitwerken, vooral de strepen aan de hals geven er n iets slordig en snel uiterlijk aan.
.
. Hij's mooi! T enige wat mij n beetje stoort is t lichte oogje, misschien had deze bizon (toch?) wat levendiger geleken met n donkerder oogje? Maja, weet ik ook niet of bizons zulke levendige beesten zijn
. 15 euro?

bedankt voor je taxatie iig
Hij lag op een lelijke vloer toen heb ik er zelf maar iets van gemaakt! Maar bedankt voor de tips 
.
Nu je t zegt, zie ik er ook n vloer en wand in. Vind de kleur die je hebt gekozen trouwens wel heel erg mooi, geeft n wat dromerige sfeer aan je tekening
.
wolfie schreef:@lunas: het kan aan mij liggen of heeft het paard een lange neus.
Voor de rest is het heel mooi gedaan alleen wat ik zeg ,het is de neus.
groetjes wolfie
).
Wat ik wil zeggen is: bedenk goed of je je werk hier wilt plaatsen en daarnaast: schrijf er alsjeblieft bij wat het formaat is, het materiaal etc... Mensen die de moeite nemen om commentaar op jouw werk te geven moeten wel een duidelijk geheel voor zich zien.
rond de 30 euro gok ik...
Leuke tekening hoewel ik het idee heb dat 'ie nog wat meer uitwerking verdient. Prijsje eraan hangen vind ik moeilijk...
)
het is op a4(bladvullend) en met potlood. 

A4 (160 gr.) met 2B, 2H en 3B 
sorry...
Je geeft nu alleen commentaar op de tekeningen, terwijl dit een topic is waar je tekeningen taxeert.