. dan zal er een boek van gemaakt worden
haha dan word je "de beroemde bokkende schrijfster"!!! klinkt best cool eik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
. dan zal er een boek van gemaakt worden

K1MmEl schreef:haha ja idd klopt... uitgeven denk ik. dan zal er een boek van gemaakt worden

K1MmEl schreef:we overtuigen haar nog wel, maar eerst moet het verhaal af en dan foutjes er uit, en dan mooi maken en dan is hij er helemaal klaar voor. tegen die tijd hebben we haar wel overtuigd

K1MmEl schreef:haha ja idd klopt... uitgeven denk ik. dan zal er een boek van gemaakt worden
weet ook niet hoe dat gaat, maar hun geven het uit, dus uh dan vind ik dat hen dat maar moeten doen... ben ook benieuwd hoe dat gaat...

ik ga ff voor de lol kijken op kluitman, maar ik denk niet dat ik het lef ga krijgen om het echt te doen
dan kost het zoveel

nujaro schreef:Leuk jou weer eens hier te zien minteik ga ff voor de lol kijken op kluitman, maar ik denk niet dat ik het lef ga krijgen om het echt te doen
MAar weet je waar ik bang voor ben, dat je zoveel verlies gaat lopendan kost het zoveel
)
)
was het snel genoeg
haha 
K1MmEl schreef:ik heb het gelezen en gereageerdwas het snel genoeg
haha
}> 

dank je

suusapluus schreef:ja, en anders zou je het gewoon kunnen proberen

) Maargoed, echt leuk verhaal, wel een paar dingetjes wat ik een beetje raar vind, maar verder super
!
), en alsof die jongens dan niet een beetje raar kijken bij haar verwonding (en andere littekens -> begin van het verhaal)
. wie zegt dat er chloor in het water zit
.uh ja van ziekenhuis wel raar, maar ze kon niet naar het ziekenhuis dus... dan geneest de wond zo wel. en die wond zit die er niet al wat langer
...
miss kun je hem zo nog beter maken