mooi stuk in de hoefslag he en dat van de strengen wordt nog wa om daar aan te komen maar ik doe me best
tja dan zal je toch een ander verslaving moeten gaan zoeken wij wachten net zo hard als jou hoor of je moet echt en dringende reden hebben maar volgens mijn ben je gewoon ongeduldig
Jeetje, heb alles gelezen, en moet echt mijn complimenten geven (als dat mag natuurlijk )Wacht zeer zeker geduldig op je volgende stukje!
hmhm, ik heb inderdaad geen geduld MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!!!!!!!!!! duidelijk?
ik ook niet maar ja war zou jij doen als je bezoek heb voor je bezoek gezelschap houden of beetje gezellig achter de computer gaan zitten
moonie schreef:ik ook niet maar ja war zou jij doen als je bezoek heb voor je bezoek gezelschap houden of beetje gezellig achter de computer gaan zittentja.. moelijke vraag:P als er zoveel ongeduldige lezers zijn!!:Pmeer! meer! meer!
legt er natuurlijk ook aan wie het bezoek is he als het nu heel belangrijk en leuk bezoek is dan wet ik het wel hoor
wij allemaal niet maar nu krijgen we meschien wel een heel lang stuk ik hoop van wel maar ja we wachten ongeduldig af
hmm.. ik hoopte eigenlijk heel stiekum dat er al wat zou staan.. maar helaas mja.. misschien heeft Bonnie_fan het wel heeeeel druk ofzo