Even gauw 3 weekjes bijwerken, aangezien ik nu na mijn operatie weer een beetje mag zitten. Bij deze mijn week 3, 4 en 5. 6 etc. komen later, wanneer ik weer mag fotograferen Maar anders moet ik zo'n fotobom inleveren dat ik nu graag alvast mijn lijstje wat bijwerk
3:
4:
5:
Muronia
Geplaatst: 09-02-18 15:39
Week 6, voor de verandering weer eens een...... kip! Maar wel een leuke IMG_4675 by Claudia Schoo, on Flickr
Sharani
Geplaatst: 09-02-18 19:24
Mijn eerste poging Aurora Borealis te fotograferen. Gisteravond bij Kaldfjord
Spelen met mijn nieuwe 50mm 1.4 t is nog niet helemaal wat ik wil maar als ik blijf oefenen komt dat denk ik wel. Door ziekte nog steeds niet echt op pad geweest maar wil binnenkort wel weer even een middag/avond aan spenderen.
Week 6 Chocoladepastadief gesnapt. Persoonlijk kwam ik niet helemaal uit voor een mooie compositie. Denk dat ik binnenkort een kleine choladepastaglas haal, deze was ook wel erg groot achteraf.
GerdjeHoran, bedankt. Bij konijnen heb je vaak veel van hetzelfde standpunten en aangezien ik daar al een doos vol van heb, is het leuk om eens te experimenteren met andere dingen. Zo ben ik bezig met een omkijkfoto, maar meneer werkt nog niet mee. De ander verklaard mij voor gek.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-02-18 12:10
Week 6.
rosslover
Geplaatst: 11-02-18 13:26
Week 6
jesicaaaa
Geplaatst: 11-02-18 14:06
Mijn week 6
Door het uploaden helaas niet scherp geworden
Iselda
Geplaatst: 11-02-18 14:11
Week 6
Ik heb een workshop sneeuwklokjes gevolgd deze week.
Deze week even totaaaal geen hoogstandje. Met de tel genomen en niks aan gedaan vanuit binnen door ons zolderraam.
Deze hele week aan het klussen geweest is ons nieuw huisje daar is die dus ook genomen
WEEK 6
Bo_Y
Geplaatst: 11-02-18 17:44
Week 6:
Ivm griep een snelle via mijn telefoon.
Nooor_
Geplaatst: 11-02-18 19:30
Bedankt voor de feedback van afgelopen week!
Ik heb een oude foto omdat ik vandaag van plan was een foto te maken maar er niet genoeg inspiratie voor had Voor volgende week maar een plan voor de foto maken voordat ik weer zonder onderwerp zit
Sorry, mensen... Veel te druk gehad en even erg ongelukkig in mijn baan (die hopelijk heeeeeeel snel stopt!). Te weinig tijd gehad om te studeren ook... (vind ik écht erg!) Volgend weekend zeker te druk (opleiding én... De finale van ANB Amro World Tennis Tournement met hopelijk Roger Federer in de finale!), dus ik hoop deze week mijn week 6 te plaatsen (na vanavond dus... )
Bij dezen dus mijn melding dat ik deze week later inlever. Ik ga wel de lijst maken.