[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bnet

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:16

Mijn week 7
Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:23

Mijn week 7
Afbeelding

Scherpte ligt net niet helemaal waar ik had gewild.. Hij ligt namelijk op de deken en had hem graag in zijn manen gehad maargoed, ik vond het wel een leuk sfeerplaatje!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:53

@ Horses, nog bedankt voor je Feedback!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:57

Week 7:
Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:15

Ik heb vast een halve lijst feedback van week 6. :j

Agossie – Mooie foto! Maar lijkt niet helemaal scherp. Heeft wel een ouderwets tintje dus vind het wel wat hebben!
aMomentLT – Mooie foto. Jammer dat het hoofd van het paard precies in de schaduw valt.
Annetjuuh – Heel gaaf! <3 Ik zie dat er wat bruine vlekjes in zitten. Deze had ik wel weg gewerkt.
Athelas - Leuke foto, hij komt lekker om het hoekje kijken zo! Ik vind het wel jammer dat de linker kant van het paard er niet op staat.

Bellatrix – Heel mooi. Niks op aan te merken.
BernetteO – Mooie scherpte-diepte. Ik had zelf een lager punt gekozen om de foto te nemen. Dus zelf op je hurken. Zo kijk je een beetje neer op het paard.
Biebz – Mooi! Niks op aan te merken.
borstnoot – Heel sterke foto. Ik vind de ‘paarse gloed’ juist wel wat hebben.
Bumblehorse – Mooie herfstkleuren. Had zelf de linker kant van zijn kop wat opgelicht, of zelfs het hele hondje. Althans, de kant die nu in de schaduw valt.

caaramel – Niks op aan te merken.
Calice – Mooi, niks op aan te merken.

Dandy200 – Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Wel vind ik het jammer dat de foto zo donker is.

Eske_B – Heel gaaf. Ook deze foto had ik wat opgelicht. Dat is het enige puntje dat ik je kan geven.

Fem – Mooi scherp! Niks op aan te merken.
F_Orumster – Top, niks op aan te merken.
Fris – Heel mooi, ook niks op aan te merken!

geerte – Veel contrast volgens mij, but I like it! ik heb alleen een vraag.. Wat is er met de lantarenpaal gebeurd? Dit is de enige plek waar een wazige vlek te zien is.
GerdjeHoran – Hmm.. Deze foto doet me eigenlijk helemaal niets.. Waarom heeft ze haar ogen dicht? Ik denk dat ik de foto sprekender had gevonden als zij de ogen open had.
Gianti – Top, niks op aan te merken.

hamsterfan – Heel leuk idee! Had alleen wel even de foto recht gezet.
horserider22 – Leuk! Niks op aan te merken.
horses_m – Mooie foto, jammer van de scheve horizon.

ILoveJip – Mooi! Alleen leiden de donkere grasprieten mij een beetje af van je onderwerp.
Ingvild – Lastig! Donker en wit paard, in de sneeuw. Vind het idee heel leuk, alleen jammer dat het donkere paard zo donker weg valt. Dit wordt meer een zwart silhouet naast het witte paard. Maar dit is uiteraard een lastige combi

Edit:
Deel 2

Jessica_1998 – Schepte diepte is goed, jammer van de blauwe en donkere gloed.
JewEmm – Niks op aan te merken.
Joeluna – Je idee vind ik leuk. Toch vind ik het jammer dat het logo niet scherp is. Dit stoort me in de foto. Het is een opvallende wazige vlek..
joysjuh1987 – Mooi idee, maar ik mis scherpte.

katja_silke – Ik hou van dit soort foto’s haha. Jammer dat de foto zo donker is. Had in elk geval het paard wat opgelicht.
kirsten4 – Heel mooi! Een foto waarbij je uitgenodigd wordt om verder te kijken dan het eerste onderwerp dat je aandacht trekt.
k_m – Zelf had ik hier een groter diafragma genomen. De rechter kant van het gezicht en schouder zijn namelijk al niet scherp meer.

LoveSenna – Niks op aan te merken.

magda_90 – Heel mooi! Niks op aan te merken.
mariekeoo – Wat schattig <3 En toch mis ik iets.. Ik kan je helaas niet vertellen wat.
Mariett – Niks op aan te merken.
MarijeR – Prachtig! Nik s op aan te merken.
MarjanB – Ook hier heb ik niks op aan te merken. Erg mooi.
Marjoow – Niks op aan te merken.
Mawrr – Gaaf, doet me denken aan een of andere film ofzo. Niks op aan te merken. Heel leuk gedaan.
Miracle_ - Niks op aan te merken.
Moirin – Jammer van de overbelichting in het gras. Zelf had ik gekeken of ik de foto van de andere kant kon nemen waardoor het licht op de paddenstoel viel ipv er achter met tegen licht.
Murosch – Foto komt heel spontaan over! :j Maar ik mis geloof ik wat scherpte.

Neverland – Dit zijn van die dingen waar ik niet voor in de wieg gelegd ben. Het enige dat ik als opmerking heb is dat ik het jammer vind dat de mensen erop staan.
Niobe - Wauw. Gewoon wauw. Niks op aan te merken. Heel goed gedaan!

pradadaan – Lastige foto. De opmerking die ik heb is denk ik een kwestie van smaak of keuze. Wat ik krijg als ik naar je foto kijk is dat ik niet meer weet waar ik naar moet kijken. Het word al snel 1 geheel, een grote vlek. Jammer.

Quir – Dit vind ik erg mooi. Mooie kleuren, mooi idee. Had je deze foto vorige week niet ook ingeleverd? (of je hebt hem deze week (week 7) ingeleverd?) Mag ik je geheim vragen? Zou je idee graag eens jatten en zelf proberen. :j

Revanches – De lucht is heel mooi. Verder kan ik er eigenlijk niet zo veel van zeggen. De foto spreekt me niet zo aan en is vrij donker. Zelf had ik er voor gekozen de gebouwen of meer aanwezig te laten zijn, door dit op te lichten of ik had hier lekker mee geknutseld zodat de lucht er nog meer uit kwam en de gebouwen tegen silhouet aan zouden zitten.
RianC – Top, niks op aan te merken.
rosslover – Bij deze foto had ik meer afstand genomen, en de aanwijzing gegeven het paard goed recht te zetten.

Sanne_com – Heel mooi! Niks op aan te merken
S_imonee – Ik vind het wel leuk om te zien dat het paard niet scherp is en de omgeving wel. Leuk gedaan.

terrabeertje – Jammer dat de linker kant zo donker is. Verder vind ik het een hele mooie foto namelijk.
tesseke – Hier heb ik maar 1 woord voor: Prachtig.
Tigress – Niks op aan te merken.

xmichxrocky – Mooi. Stond de hond droog? De scherpte diepte vind ik heel goed gelukt.
xniieeenke – Mooi! Had hem persoonlijk wel wat opgelicht maar ik denk dat dat een kwestie is van smaak.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:10

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:44

Heeel erg bedankt LoveUggs!! :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:57

Bedankt voor de feedback, ik ben het er helemaal mee eens. Ik miste zelf ook wat scherpte. Het was vrij donker en mistig op deze dag in het bos en ik heb daar eigenlijk (nog) niet de geschikte lens voor helaas.

Week 7, een spontane foto aangezien de mannen van de gemeente bij ons achter het erf de bomen aan het snoeien waren. Even stiekem een foto gemaakt van de beste man in actie. :)
AfbeeldingIMG_7239-bewerkt by Claudia Schoo, on Flickr

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:33

Week 7:

Afbeelding

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:35

Week 7
Afbeelding
Even een aparte foto die direct uit de camera nu hier staat, maar heb niet veel tijd deze week dus post m ff snel..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:45

mariekeoo schreef:
mijn week 7

[ Afbeelding ]IMG_5795-2 by marieke oosterhuis, on Flickr

Het idee vind ik wel leuk maar ik heb het gevoel alsof ik voorover kiep als ik die foto zie. Alsof de camera meer naar voren is gekiept dan recht is gehouden. En persoonlijk vind ik de compositie minder. Maar wel hele mooie kleuren :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:52

Neverland schreef:
mariekeoo schreef:
mijn week 7

[ Afbeelding ]IMG_5795-2 by marieke oosterhuis, on Flickr

Het idee vind ik wel leuk maar ik heb het gevoel alsof ik voorover kiep als ik die foto zie. Alsof de camera meer naar voren is gekiept dan recht is gehouden. En persoonlijk vind ik de compositie minder. Maar wel hele mooie kleuren :D

Kan zijn hoor dat de foto iets gekiept is. Dat ik net de camera niet recht heb gehad. De foto had naar mijn wens iets ruimer mogen zijn. Maarja de 35 mm lens had ik nog niet in mijn beschikking

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:02

Week 7

Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:59

Bedankt voor de feedback!

Mawrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:19

Afbeelding

oliebol, niet gelukt om voor 12en te bewerken, dus eigenlijk geen Valentijnsdag meer...
maarrr alsnog wens ik jullie met deze week 7 van een heel lief jong setje een fijne Valentijnsdag!

Mawrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 01:20

^ehh oke met de kwaliteit is het niet helemaal goed gegaan zie ik (':
nouja daar heb ik nu geen zin meer in ;p, hij blijft in ieder geval schattig, niet?

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 02:56

Mawrr schreef:
^ehh oke met de kwaliteit is het niet helemaal goed gegaan zie ik (':
nouja daar heb ik nu geen zin meer in ;p, hij blijft in ieder geval schattig, niet?

Wauw! Deze laat ook na Valentijnsdag nog een hele hoop liefde zien! <3

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:25

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:12

Helaas wat ruis, maar ben tevreden met het resultaat. Helaas wel boktupload
Week 7

Afbeelding

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:47

Mijn week 7

Gemaakt op de Veemarkt Leeuwarden waar ik gisteren was voor mijn werk. Helaas is de hal verlicht met TL en vond mijn lens het niet zo heel geweldig, dus had veel ruis. Omdat ik de sfeer er zo gaaf vind toch gekozen om toch wat met de foto's te doen. Wilde een drieluik maken maar weet niet hoe ik dat moet doen, mocht er iemand tips hebben? Ik wil graag de eerste inleveren voor foto van de week als dit niet zo kan.

Afbeelding Afbeelding

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:51

Week 7
Na het zien van jullie foto's, heb ik het ook maar eens geprobeerd.
Hij is lang niet zo mooi als die van jullie. Maar ik stuur hem in als week 7.

Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:33

Mijn weerk 7:
1 van mijn drachtige mini meiden
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:41

@joysjuh1987: Heel jammer dat je hem zo scheef hebt genomen. Ook jammer van het halster wat scheef zit en heel eerlijk, ik vind hem niet bijzonder. Snap dat hij voor jou wel bijzonder is want je het is je pony. :)

LoveSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 22:13

Week 7:

Afbeelding

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 23:52

ik ben nog hard aan het denken wat ik in ga leveren... zaterdag en zondag een lens huren dus ga daar wel wat tofs mee doen denk ik.. volgende week krijgen jullie concertfoto van Bløf te zien als het goed is }:) }:) <3