Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naomi_g1998 schreef:Alvast een paar feedbacks week twee. Ik zie nu trouwens dat ik op elke foto wel iets heb aan te merken maar ik moet nog leren goed commentaar te geven en ik kan het zelf echt niet beter dus don't worry.
Agossie schreef:naomi_g1998 schreef:Alvast een paar feedbacks week twee. Ik zie nu trouwens dat ik op elke foto wel iets heb aan te merken maar ik moet nog leren goed commentaar te geven en ik kan het zelf echt niet beter dus don't worry.
En jij durfde niet te beoordelen... Goed gedaan! Heel goed gekeken naar de foto's hoor!
Volgende week betere foto hoor
(van mij bedoel ik)
Verder had ik hem ook nog een centimetertje meer afgesneden aan de linkerkant want ik zie daar nog iets staan maar dat staat er maar voor een klein deel op. Wat is dat wazige in de linkerboom trouwens? Verder wel mooie kwaliteit.

Hij is scherp op de deur, maar ik kan niets interessants aan de deur ontdekken
De aandacht gaat meteen naar het paard, waardoor ik eerst niet eens door had dat er überhaupt een scherp deel in de foto zat, tot je het zei.
Krijg wel een echt stalgevoel en dat vind ik wel leuk! Was misschien leuk geweest als je had scherpgesteld op de peesjes? Aangezien je niet op het paard wou.
Op zich wel leuk dat alleen het plantje in kleur is maar ik denk dat ikzelf de achtergrond niet zwart/wit had gemaakt maar nog net iets kleur zichtbaar had gelaten. Maar dat is een kwestie van smaak.
Maar dat zal ook persoonlijk zijn. Tevens is het oog niet scherp en ik vind de kleuren ook niet je van het.
Jammer dat het rechteroortje wat wegvalt in het donker. Datzelfde geldt voor de zwarte vlekken op zijn lijf die overlopen in het donker. Maar je zal wel niet veel anders kunnen met een zwart bont paard.
Ik had zelf nog even het halstertouw weggeshopt...
Vind de achtergrond hier er wel bijpassen en totaal niet storen. Compositie is ook leuk, het paard zo aan de zijkant van de foto. Fijne kleuren ook.
Oh, nu zie ik ook de weggewerkte dingen. Daar nog lekker op oefenen dan komt het vast goed. 
Dus ik vind je foto niet mijn smaak.
Het zwart/witte vind ik wel leuk.
Toch vind ik juist het onscherpe wat hebben. Misschien beter geweest als het scherpte punt dichter bij het paard had legen. Wel bewust het paard niet scherp gezet, maar nu te weinig onderwerp over gehouden. Hoewel ikzelf de foto erg prettig vind om naar te kijken

meer kan ik niet zeggen
leuke foto