Welkom Kaat! Het is geen wedstrijd hier

Ik geef morgen even commentaar. Zit mobiel te bokken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elvi_Elisa schreef:Ik heb nog geen duideijke ja of nee, maar zal toch alvast even netjes reageren, en proberen deze week nog even een foto te maken!
Agossie schreef:Elvi_Elisa schreef:Hallo!
Mag ik ook meedoen?
Ik heb op dit moemtn een beetje een kapotte lens, die breng ik deze week dus weg, us weet niet hoe lang dat duurt.
Maar het lijkt me erg leuk en leerzaam
Wat mij betreft ben je welkom! Ik wilde vanaf de laatste week vragen of mensen volgend jaar mee willen gaan doen. Overigens is dit niet een besloten topic, maar het gaat een beetje rommelig worden als iedereen halverwege het jaar ineens mee wil gaan doen. Nu vind ik persoonlijk dat het nog prima kan hoor!
Monster_tos schreef:Agossie: Hier zou je een HDR foto van moeten makenVolgens mij hij dan echt heel mooi. Ik zou persoonlijk nog wat extra contrast toevoegen, maar ik ben dan ook gek op contrast
Agossie schreef:Na veel twijfel tussen een aantal foto's toch deze gekozen, omdat deze bleef hangen... Ja, ik weet dat het logo groot is, maar dat ga ik niet veranderen, zeker niet op een kopieergevoelige site.
[ Afbeelding ]
Overigens denk ik niet dat we het geven van commentaar moeten verplichten. Ik doe het ook niet bij alle foto's en het is in mijn ogen ook niet de opzet van het topic. Het is wel bijzonder leerzaam voor iedereen!
Nefertarie schreef:x_Kaat_x schreef:okeee hier is ie dan
Nu moet je er wel bij denken dat ik nooit foto's bewerk, ik kan het namelijk niet en heb het nog nooit gedaandeze is de meest sfeervolle
[ Afbeelding ]
Ben benieuwd
En jaaaah echt zonde dat het oogje vuil is
Ik zie geen foto....
Edit: Ah, nu wel. Op zich een prima foto, niet echt heel speciaal. Je ziet vaak "oog-foto's" dus als het moet aanspreken, moet hij van goede huize komen.
Misschien een wat kleinere uitsnede o.i.d, het halster vind ik ook wat storend zo
Agossie schreef:Ja hoor, Marinke! Natuurlijk!