hoi! mag ik mee doen? ik heb eergisteren een camera gehad, een samsung sh100, moet nog veel oefenen maar ik zou een foto posten!
eline10
Geplaatst: 15-08-12 19:31
Bij zwart-wit raakt de foto me altijd meer! En het is ook nog eens mooi! Wauw die husky is echt gaaf met die ogen! Pauw ziet er ook gaaf uit! Alleen jammer dat ie niet overall helemaal scherp is.
eline , jammer dat ie niet scherp is. soduoutuut mooie foto, enige minpuntje is de paal op de achtergrond .. 2e foto, wat ontzettend lief marrianne nette foto, ik hou alleen absoluut niet van 2 verschillende kleur ogen. lydik nette foto maar zou iets meer contrast mogen hebben..
ik vinsd het zo moeilijk om te zien wanneer de kleuren goed zijn, het is net hoe ik mijn scherm draai van mijn laptop maar daar zullen er hier wel meer last van hebben
Yvettee
Geplaatst: 15-08-12 21:41
Die lichte puntjes in mijn foto's kunnen inderdaad kloppen, mijn beeldscherm is aan de donkere kant volgens mij, want dat zag ik op mijn laptop opeens. Hier op de computer is de eerste helemaal zwart. Ook dat blauwige zie ik hier niet.. zien meer van jullie dat? Zo maar eens in het tips en trics topic om hulp vragen daarover.
oke even een dringende vraag: prachtig onweer bij mij nu in de lucht, heb mijn camera dus ingesteld zonder flits. maar hij wil niet scherpstellen, nergens op omdat het donker is, hoe krijg ik dit in godsnaam op de foto?