Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linn_ schreef:Hallo,
zou iemand mij kunnen helpen met deze foto. Op de foto staan mijn mams en haar tweelingzus en mijn mams wil deze foto als puzzel laten maken. Nu irriteer ik me aan de weerspiegeling in de brillen, die zou ik er graag nog af willen hebben. Ik heb de foto gemaakt met mijn canon eos 1100D en bij het installeren op mijn computer kreeg ik er ook wat programma's bij. Ik zou het dus heel graag zelf willen bewerken maar ik weet niet hoe, iemand die me dat uit zou kunnen/willen leggen?
Het gaat om deze foto:
[ Afbeelding ]
Alvast bedankt!
_Linn_ schreef:hannah41 schreef:Dat denk ik niet linn.. Jou vraag is gewoon vrij lastig, waardoor mensen zich er minder snel aan wagen.
Ja is dat lastig? Oh ik dacht dat het wel mee zou vallen, zelf kan ik echter helemaal niks qua bewerken, maar zal het wel graag willen leren.
nafnaf schreef:Zou iemand een avatar van dit filmpje willen maken?
http://youtu.be/TNWt65lehJ0
En dan bij alle foto's het halster + touw wegwerken?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alvast Bedankt!
essy87 schreef:Hallo allemaal, ik heb een foto van een binnenwedstrijd die op canvas afgedrukt gaat worden. Op de foto hangen echter wat springbalken aan de muur op de achtergrond die ik graag weg zou willen hebben. Het lukt me zelf niet zo mooi. Is er iemand die mij daarbij kan helpen? zou fijn zijn! Foto via pb/mail.