Bedankt voor de leuke reacties

@Colorado: Hahah dat eigenwijze ganzenhoofd
. De foto van het riet/koren (wat het ook is) vind ik heel fijn sfeervol. Die lens flare geeft er wat leuk kleur bij.
@Renee: ik heb niets met stedelijke landschappen maar deze is fijn- lekkere kleuren en diepte, ook door de vliegtuigstrepen.
@Revanches: Allebei perfecte momenten! Bij de eerste vind ik het niet de mooiste hoek voor zo'n foto- die tweede is erg fijn, lekker rauw, ook door de Z/W omzetting.
@Fosco: mooooi! Fijne kleuren, lekker herfstig, en mooie scherptediepte. Fijne plaat!
@Astor: Je geeft zelf je eigen verbeterpunten al aan. Ik zou zelf ook iets meer ingezoomd hebben bij zo'n plaat, of achteraf eventueel iets meer gecropped, zodat je minder van de storende achtergrond hebt. Zo los je het een beetje op als je op dat moment zelf geen andere achtergrond hebt of het niet voor het zeggen hebt. De binnenbakfoto is mooi qua licht, goed bezig!
@Martine: die eerste vind ik echt super, goed getimed, heel tof. Die tweede is weer compleet anders maar ook heel erg fijn qua moment, scherpte en licht. Gaaf!
@Devi_angel: Fijne kleuren! Hij lijkt alleen iets ruizig, kan dat kloppen? Het takje stoort mij ook een beetje.. De tweede foto vind ik super, lekker licht, leuk dat je wat groen op de voor- en achtergrond hebt. Mooi!
@Elin: Goede scherpte en kleuren, en wat een koppie trekt die net zeg 
@Lypido: Ja, fijn. Erg mooi dat licht zo en die kleuren, weer eens wat anders, I like!
Hier een plaatje van mijn kant weer, gemaakt afgelopen december geloof ik of november, op Terschelling in ieder geval: