Ik had hierboven gevraagd om er iemand was die van de ene foto die lok haren die door de wind naar voren gaat weghalen, maar ik heb nu een betere kwaliteit foto. Dus als het mogelijk is graag bij deze kwaliteit foto: http://img245.imageshack.us/img245/2072/week31013.jpg
Kan iemand mij helpen een flasch intro en een bewegende banner te maken voor op mijn website uiteraard tegen een vergoeding
Maris__
Geplaatst: 04-08-10 22:46
Hee,
Omdat mijn pony morgen verkocht word wil ik graag een leuk filmpje van haar, hier heb ik een voorbeeld van van een vriendin van mij, het liefst met een bijpassend liedje, foto's worden dan per PB gestuurd.
Wie wil er hier een collage maken die door heel nederland verspreid wordt voor reclame. Het gaat om een reclame poster over rennen hier in de buurt. Vindt je dat leuk neem dan snel contact op!!
liesje_waal
Geplaatst: 05-08-10 20:56
wilt iemand zich uitleven om hier een ava van te maken? ze heet coco
mag bewerkt worden alvast bedankt
Ellen_WB
Geplaatst: 05-08-10 21:01
zou iemand mij en de jongen rechts naast me kunnen uitknippen en een leuke achtergrond op zetten? hij is niet mijn vriendje maar betekend ontzettend veel voor me , alvast bedankt (:
ik ben trouwens het meisje met het blauwe topje aan en het jeans shortje (:
Is er iemand die voor mij 2 fotos van een zwarte achtergrond wil voorzien? Je kan me dan een pbtje sturen en dan krijg je de fotos via mail. Ze worden hier anders kleiner en ik wil ze groot op canvas laten afdrukken, dus anders wordt de kwaliteit slechter.. Het gaat om fotos van mijn paardje..
ik moet een logo van 604 x 417 vergroten (zonder teveel kwaliteitsverlies) naar een resolutie van 150 dpi (ca 1200 x 1600?? maar uiteraard wel in verhouding!)
wie o wie zou dat voor mij kunnen doen?? stuur even een mail naar mij via het mail knopje op mijn profiel of even een pb'tje met je e-mailadres... als ik hem upload dan is er sowieso al kwaliteitsverlies!
Wil iemand deze foto voor mij bewerken? Het is mijn poesje die na 7juli nooit meer thuis gekomen.. Maakt niet uit hoe ze bewerkt wordt maar wel graag de tekst erbij: Uit het oog maar niet uit het hart. Ze heet Sambo.
Alvast bedankt .
Origineel
Geplaatst: 09-08-10 11:16
Deze als avatar?
Ellen_WB
Geplaatst: 09-08-10 12:17
Zou iemand deze kunnen besnijden en groter maken ( bewerken mag ook altijd)? mij lukt het maar niet Bedankt!
horsieslii
Geplaatst: 09-08-10 14:25
Zou iemand voor mij een avatar willen maken? Ik heb nu deze al een jaar bijna. Tijd voor een nieuwe
Stuur even een pbtje als je hem voor me zou willen maken. Alvast bedankt!
Hoi , ik ben op zoek naar een eigen logo voor school Ik wil graag iets met een dressuurpaard en springpaard en mijn eigen naam erin verwerkt of eronder, Thamar Bijholt Graag een duidelijk strak logo met niet teveel poespas Het liefst in Rood-grijs of Zwart-grijs..
Iemand een idee?
Carliijn
Geplaatst: 09-08-10 15:39
Wie zou er voor mij een ava willen maken van deze rolfoto's? Graag een bewegende ava in dezelfde volgorde als foto's met een heel dun zwart randje. Mag e.v.t oo kworden bewerkt
Kan iemand mij helpen om een nieuwe avatar te krijgen ? Want heb sinds een week terug een nieuwe paard gekocht en die wou ik ook graag in de avatar hebben staan,