Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Charlotte_ schreef:wie heeft ervaring met de olympus E-410 kit.. digitale spiegel reflex camera..??
graag pm als je informatie hebt..
Dyonne schreef:sunny, is wel de camera die ik wilde als ik geen spiegelreflex zou nemen.
Misschien heb je hier wat aan.
http://www.dpreview.com/gallery/olysp560uz_samples/
Mirte_ schreef:Ik zoek een spiegelreflex camera die ik kan gebruiken voor foto's te maken van dieren. (o.a paarden en honden) niet al te ingewikkeld, want ik ben nog amateurIk zou er graag wel snelheidfotos me willen maken omdat ik dat niet kan met mijn huidge camera. ook niet al te prijzig. Kan iemand me hiermee helpen?
yvonnepuntnl schreef:Mirte_ schreef:Ik zoek een spiegelreflex camera die ik kan gebruiken voor foto's te maken van dieren. (o.a paarden en honden) niet al te ingewikkeld, want ik ben nog amateurIk zou er graag wel snelheidfotos me willen maken omdat ik dat niet kan met mijn huidge camera. ook niet al te prijzig. Kan iemand me hiermee helpen?
Misschien is een 2e hands iets voor jou?
Op marktplaats staan 350D camera's voor ca. €350 inclusief lens
Amanda schreef:Ligt helemaal aan je budget inderdaad. En met een camera alleen ben je er nog niet. Denk ook aan je lenzen, accu/batterijen, geheugen, tas, enz. Voor een SLR ben je voor een complete set al snel rond de 1000 euro kwijt. Dan ga ik uit van een instapmodel met een kitlens en zoomlens.