Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanzi schreef:Juist omdat het thema's zijn waar je zo onwijs veel kanten mee op kan dacht ik dat het geen kwaad kon om ze nog eens te herhalen.
Maar als je liever een vers thema hebt, kunnen we ook gaan voor 'childhood memory'?
Ik denk alleen dat die voor een hoop mensen wat lastiger in te vullen is.
NAIWHL schreef:In poging mee te blijven doen. We kunnen ook een mogelijke lijst maken van thema's en dat degene die geen thema weet daaruit kan kiezen. Openbare reservelijst voor themakiezer
Edit: dat thema verdwijnt dan uiteraard van reservelijst nadat het gekozen is.
En we kunnen ook doen dat bij nieuw thema het thema dat vooraan in de 'al geweest' lijst staat eraf valt. De laatste duwt voorster uit de lijst zeg maar...
Hoop dat ik beetje helder kan uitleggen
Citaat:Thema augustus: Childhood memories
Inzenden mogelijk gedurende de hele maand augustus (tot 31 augustus 23:59)
Stemmen is mogelijk vanaf 1 September 00:00 uur tot 3 September 23:59 uur
Voltooide thema's 2016: Slapen, Bloem, Lente, Tijd, Zon, Handel en Ambacht.
Voltooide thema's 2015: Familie, Silhouet, Manueel, Overbelicht, Lange sluitertijd, Spiegelbeeld, Faceless Selfportrait, Vrijheid, Bloemen & Groente, Bos, Out of the box, smoke, slapen.
Voltooide thema's okt 2012-2014: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Verloren, Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water, Schaduw, Natuurfotografie, Huisdier, Alledaags, Kijken/zien, Abstract, Reflectie, Ritme, geluksmoment, los van de grond, Risky, I Need
Inzendingen
- Geerte - Afbeelding
- Calice - Afbeelding