Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:http://www.digitalstreet.nl/product_inf ... ai2l7cdpn5
Digitalstreet dus
Dixons, BCC etc zijn allemaal veel te duur.
_Tamara schreef:Iedereen bedankt die mij advies heeft gegeven! Ik heb vandaag een nieuwe camera gekocht: Sony Cybershot DSC-H7. Hij is precies goed
sunny_90 schreef:Hallo allemaal! Ik weet niet of ik hier goed ben om deze vraag te stellen, dus laat het maar even weten als het niet zo is
Ik ben op zoek naar een instap spiegelreflex en nu heb ik de Pentax K100D gezien, die mij erg fijn lijkt.
Nu zou ik heel graag foto's zien die gemaakt zijn met deze camera.
Dus als er iemand is die foto's maakt/heeft gemaakt met deze camera, zou die dan hier foto's kunnen zetten of mij een pb kunnen sturen?
Alvast bedankt!
nicky_f schreef:Ik wil graag een spiegelreflex die dus makkelijk te gebruiken is,
ik ga waarschijnlijk tweedehands kopen.
(vanwegen dat ik 13 ben dus nog niet zo rijk)
Ik wil graag een camera waaruit je ook foto's kan krijgen met helemaal zwarte achtergrond,
als iemand begrijpt wat ik bedoel.
Iemand die weet wat ik zoek?
wil je dan please ff een berichtje sturen ?
Kokomo schreef:Ga kijken naar een Canon 350D. Zijn nieuw niet zo duur meer en daardoor 2e hands ook niet.
sunny_90 schreef:Kokomo schreef:Ga kijken naar een Canon 350D. Zijn nieuw niet zo duur meer en daardoor 2e hands ook niet.
Is dit de EOS? Ik weet niet of je hier namen van winkels mag noemen, maar die heb ik toevallig vandaag gezien : in de aanbieding zelfs!![]()
Vond het zelf ook erg moeilijk om een keuze te maken, maar heb toch besloten hem nog niet mee te nemen en eerst eens rustig op internet rond te kijken en te vergelijken.
Had laatst een Panasonic, geen spiegelreflex, gekocht en heb hem toch terug gebracht omdat 't niet was wat ik ervan verwachtte. Kon terug, bij diezelfde winkel, dus dat was wel erg fijn![]()
Als je interesse hebt, dan hoor ik het van je![]()
Bedankt voor de adviezen, tot nu toe lijkt het me een erg fijne camera!
En wat een leuk toppic is dit zeg, erg handig voor mensen zoals mij, die graag informatie en advies willen. Super!
Kokomo schreef:Dat klopt, de Canon Eos 350D, waar inmiddels miljoenen van zijn verkocht.
suus_ schreef:_Tamara schreef:Iedereen bedankt die mij advies heeft gegeven! Ik heb vandaag een nieuwe camera gekocht: Sony Cybershot DSC-H7. Hij is precies goed
HIIII DIE HEB IK OOK
Bevalt ie een beetje? Ik vind het best wel irritand dat hij, als je hebt ingezoomt op iets, niet altijd wilt scherpstellen. M'n vorige die deed dat perfect (fuji 5700)
sunny_90 schreef:Kokomo schreef:Dat klopt, de Canon Eos 350D, waar inmiddels miljoenen van zijn verkocht.
InderdaadWilde je weten bij welke winkel ik 'm in de aanbieding heb gezien?
't Lijkt mij persoonlijk een erg fijne camera en zit in dezelfde prijsklasse als de Pentax K100D.
Heeft iemand ook foto's die gemaakt zijn met de Canon Eos 350D? (heb al gekeken op de beginpagine van dit topic en foto's gezien, waardoor ik toch wel erg nieuwschierig ben geworden).
xDramaQueen schreef:ik ben wel benieuwd welke winkel en prijs, gezien dat de mediamarkt hem er soms al voor 388 uitgooit.
sunny_90 schreef:Zag hem gisteren bij de MediaMarkt liggen voor € 388,- (moet dan nog wel tas, geheugenkaart, etc. bij)