Bedankt voor de feedback! Dit is inderdaad dezelfde pony als de foto van Racheel namelijk mijn eigen pony
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-14 22:56
JewEmm schreef:
Commentaar op week 43 - 2014. Sorry als ik soms wat te bot over kom...
Agossie verzamelt hier - Mooie foto. Vooral de blik van de duitse herder vind ik leuk. Alleen zou ik iets meer ruimte onderaan willen zien. Z'n poot ligt er bijna af.
Die Duitse Herder is mijn scheet Ja, klopt van die poot. Gelukkig heb ik meer foto's van dit duo en ik zal volgende keer iets minder scherp uitsnijden. Je hebt inderdaad gelijk, hoor.
Ik krijg echt steeds meer plezier in het fotograferen in de studio! Laatst ook 2 andere hondjes gefotografeerd en daar zitten ook weer zulke leuke foto's bij... Binnenkort ook maar eens mijn zwarte achtergrond gaan uitproberen.
Eerst maar eens uitproberen. Ik ben ook simpel begonnen, Carola. DSLR camera, flash-gun en witte muur. Zo ben ik begonnen. Toen eens gaan kijken naar lampen. Goedkoop setje, maar het werkte! En zo van lieverlee koop je er steeds meer accessoires bij. Ik ben nog lang niet klaar. Wil graag meer lampen...
Agossie, m'n foto komt echt zo snel mogelijk, maar ik heb het echt zo belachelijk druk met m'n toetsen nu dus ik zit bijna niet op de computer! Sorry sorry sorry, maar hij komt er denk ik vrijdag aan..
Joey, ik blijf erbij dat je opleiding voor gaat hoor!!! Die is veel belangrijker dan hier een foto plaatsen. Ik heb genoteerd dat je wat later bent in verband met toetsweek.
Laatst zei volgens mij hier iemand in het topic iets over een app voor het gouden uur nu wil ik hem dus erop zetten maar kan het niet meer terug vinden Kan iemand mij helpen?